Admin paswoord kennen ipv direct veranderen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

slacker

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Berichten
10
Hoi,

mijn werk laptop (werk in een hogeschool) met windows XP Pro op geeft me geen enkel recht iets te installeren.

Ik wil zelf dingen kunnen installeren. :thumb: Ik heb de hiren boot cd met de Offline NT/2K/XP Password Changer erop maar ik vrees dat ik dan het paswoord verander... ik wil het gewoon kennen en niet veranderen. (anders zitten ze zelf in de knoei op school) :D

hoe pak ik dit aan? dank je
 
Gewoon naar de netwerkbeheerder gaan en daar vragen of ze de beveiliging willen verwijderen.
 
geen idoot beleid hoor.......je wilt niet weten hoe je dat soort laptop terug krijgt als je alles vrij laat.
Heb je het programma nodig voor je werk....dan zal men dat installeren.....anders kun je niet werken.....
 
wel ik wil bijvoorbeeld microsoft powerpoint viewer 2007 installeren voor de 2003 versie. Ik heb vele ppt's in 2007 en die komen niet bepaald goed over... en nog zo'n 1000 andere redenen waar onze netwerkbeheerders niets aan kunnen doen.

dus jij kent niet direct een manier om het paswoord te lezen (en onveranderd te laten?)
 
Nope is niet mogelijk.

(gelukkig maar want dat zou een "klein" security probleem geven binnen elk bedrijf ;))
Nu weet ik niet hoe de IT bij jullie ingericht is maar ik neem aan dat er een manier is om nieuwe functionaliteit aan te vragen, in het geval van office 2007 compatibility denk ik dat je dat er wel degelijk door kan krijgen. Anders zul je aan de makers van de ppt's moeten vragen ze in office 2003 te maken. (2007 is binnen het bedrijfsleven nog zeker geen standaard)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan