Admin - user in XP-Pro zoek ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigrabbit

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2003
In Windows XP Pro heb ik een aantal gebruikers ingevoerd met password protectie.
Op één of andere manier kan ik de Administrator nergens vinden zoals in Windows NT, ook kan ik niet als Admin aanloggen. Zelf heb ik onder mijn naam wél admin-rechten.
Als ik probeer op de user Administrator aan te maken dan zegt het systeem dat deze al bestaat.

Heeft iemand enig idee waar Admin is ?

uitloggen en 2 x ctrl/alt/del intoetsen.

vervolgens als administrator aanloggen.

pe.

Hoe bedoel je uitloggen alle gebruikers afmelden en in het scherm waar je de gebruikers kan kiezen, daar ctrl-alt-delete doen.

Werkt dit ook voor WinXP Home edition???

of in veilige modus (ctrl ingedrukt houden tijdens opstarten), dan staat ie er ook

Geplaatst door bigrabbit
In Windows XP Pro heb ik een aantal gebruikers ingevoerd met password protectie.
Op één of andere manier kan ik de Administrator nergens vinden zoals in Windows NT, ook kan ik niet als Admin aanloggen. Zelf heb ik onder mijn naam wél admin-rechten.
Als ik probeer op de user Administrator aan te maken dan zegt het systeem dat deze al bestaat.

Heeft iemand enig idee waar Admin is ?
w-rom wil je eigenlijk naar de adminaccount gaan als je zelf ook adminrights hebt?

Nou vanwege het feit dat Windows een Administrator kent, maar ik hem niet te zien krijg. Dat maakt me wel erg nieuwsgierig.

Geplaatst door melslenstra

w-rom wil je eigenlijk naar de adminaccount gaan als je zelf ook adminrights hebt?

Dat is niet hetzelfde:D

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan