Administrator géén rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xabre

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Hoi,

Ik ben bezig met het de-spyware'n van een win2k pro PC. Nu heb ik alles weggekregen blijkt dat ik niet teveel rechten heb zelfs al ben ik ingelogd als admin. Ik kan geen enkele cpl bestand openen (icoontje in configuratiescherm). Wat ik wel kan is het beleid instellen (waar ik niks heb gevonden, ook niet van hernaming van de administrator of dergelijks. Alles staat ingesteld op normaal gebruik.

Verder kan ik ook nog in regedit en msconfig. Ik heb vundofix en combofix gedraaid en in hijackthis zie ik niets verdacht meer staan. Zijn er nog oplossingen of zal ik moeten herformaten? Ik denk BTW dat het probleem komt door een fout in het registry, hoe die daar gekomen is kan ik niet verklaren maar daarom zijn het soms ook "gewoon" fouten:p . In de logboeken vind ik enkel terug dat de DCOM-server niet wil werken.

Verder kan ik je nog zeggen dat deze PC niet van mij is. Dat ik een nieuwe gebruiker heb aangemaakt met ook administrator rechten, en deze heeft hetzelfde probleem zowel als in veilige als in gewone modus).

Dank bij voorbaat

Dat ik geen enkele instelling kan wijzigen...zoals bijvoorbeeld beeld instellingen,toetsenbord,muis,... enz...

Door formateren zouden deze problemen weg moeten zijn;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan