administrator/supervisor

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuuttuut

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Berichten
45
hallo

ik heb problemen met norton 2002,ik was de oudertoezicht aan het instellen en toen bleef de pc "hangen"heb toen waarschijnlijk een keer teveel op next gedrukt waardoor waarscgijnkijl mijn administrator/supervisor is verdwenen,heb het systeem 1 dag terug gezet maar alles werd een dag terug gezet behalve NORTON
HELP hoe krijg ik dat weer recht gezet heb nu allen nog maar beheerders accounts,ik kan bij norton internet security ook niets meer doen kan alleen met een supervisor account
 
En norton 2002 volledig verwijderen en daarna weer opnieuw installeren. Misschien is dat een oplossing.
 
is er geen andere oplossing want ik heb op het forum gelezen dat dat vaak ook nog een heel karwei is om norton te verwijderen
 
puppie bedoelt Auto-protect uitschakelen. Maar het is wel verstandig om dit later weer in te schakelen omdat je anders niet constant beschermt bent tegen virussen.
 
autoprotect uitschakkelen voegt niets toe,ik moet weten hoe ik op mijn accounts van XP weer een administrator/supervisor account kan aanmaken
 
Ahaaaaaaaaaaaaaa,
Je wilt dus een administrator aanmaken in XP, dan staat je vraag hier dus verkeerd.

start->configuratiescherm -> gebruikers.

en daar maak je een nieuw account aan met beheerderrechten natuurlijk.

suc6.
 
ik denk niet dat mijn vraag hier helemaal verkeerd staat want mijn administrator/supervisor is verdwenen na dat ik iets heb gedaan in norton ouderlijk toezicht zie mijn vraag,en ik heb allemaal beheerders accounts maar er is niets meer met administrator/supervisor!!!!!
 
Ook niet meer onder de gebruikers.
Je kunt het aanmaken zoals ik al verteld had.
En anders een systeemherstel van enige dagen terug.

suc6.
 
zelfs een sysreem herstel van 1 week terug daar werkt het niet bij,ik heb 3 accounts en alle 3 hebben ze beheerders rechten maar er is geen enkele met administrator/supervisor
 
HEEEEEEELLLLLLLLUUUUUUUUUPP

help het is nog steeds niet opgelost,wie weet hier raad mee??????????????????
 
Pc bleef hangen bij het instellen van een wachtwoord op je admin account in norton?
Je kan nu niets meer doen met norton omdat je het juiste wachtwoord niet weet?

Zit je flink gaar iig, want nis/npf kun je dacht ik niet verwijderen zonder die password.

Ik zou al googlend door zoeken en hopen dat Saldos dit leest en wat op weet.

Succes iig.
 
nee de pc bleef niet hangen bij het invoeren van een wachtwoord maar bij het instellen van ouder toezicht en nu is mijn administrator/supervisor weg en kan ik niets meer wijzigen in norton
 
Misschien vind je hier erl een antwoord tussen
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/33e52197341bf25988256a9b007e63c2

Ik zoek straks ff mee...
Misschien deze bekijken en uitvoeren.

Waarschijnlijk zit je zowiezo aan een herinstallatie vast, maar dat kan ik niet ondersteunen. Saldos zou je vast meer kunnen vertellen maar hij is de laatste tijd wat minder online...

Zorg iig wel voor een vervangende firewall als je norton verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
tuuttuut,

Je kunt de configuratie van Norton niet terug zetten met system restore.

Ik neem aan dat je Norton internet security 2002 hebt.
Dus moet je gewoon even verwijderen met RNIS UPG.EXE. Die kun je vanaf hier downloaden:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256abe00615e20?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Installeer daarna NIS 2002 opnieuw. Je zult geen probleem hebben met installeren. Tijdens de installatie zal je worden gevraagd of je ouderlijke toezicht wilt installeren. Daar moet je "ja"op zeggen.

Na het installeren van NIS kun je ouderlijke toezicht aanzetten en daarna opnieuw configureren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan