Administrator wachtwoord uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

menneke91

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2013
Berichten
32
Vraagje:

Ik wil op mijn Windows 7 machine inloggen zonder dat ik het wachtwoord steeds moet invullen.
Maar aangezien je niet zomaar het administrator wachtwoord kan verwijderen, is hier een trucje voor.
Maar deze weet ik niet meer.

Hoe schakel ik het administrator wachtwoord uit?
 
ben je ook zelf administrator? je kan dan naar systeembeveiliging gaan en daar kan je die meldingen uitschakelen. Ik kan het momenteel niet zelf opzoeken op School-pc's :)
Misschien help ik je wel later, wanner ik terug toegang heb tot volledige waarden. Ik verwacht in tussentijd meerdere antwoorden van andere personen :)
 
Ja, ik ben zelf administrator.
Ik heb het zelf alweer gevonden hoe het moest.
In de policy van de computer heb ik de lengte en de complexity uitgeschakeld. En nu kan ik zonder problemen het wachtwoord verwijderen.
Dit als volgt gedaan:

Bij run/ uitvoeren: gpedit.msc , computer configuration, windows settings, security settings, account policies, password policy, 'minimum password lengt' op 0 gezet, 'password must meet complexity requirements' op ' Disabled' gezet.

Als nog bedankt voor het meedenken!
 
Als je had aangegeven dat je een gpedit aan boord had (Ultimate of Pro versie) dan hadden we wellicht andere antwoorden gegeven.
Zonder de juiste info is het voor ons in het wilde weg gokken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan