gebruiker37
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2009
Pc ergens kortsluiting gehad denk ik, kon beide installaties niet meer op. Dacht doe een windows repair misschien dat dat helpt (zal eerste keer niet zijn). Deze keer alleen wilde die mijn "administrators wachtwoord" maar niks van wat ik dacht dat het kon zijn was hem. Dus geen windows repair. Eerste keer normaliter als die "repair" als optie aangeeft moet je hem overslaan omdat je hem later weer als optie krijgt en die moet je dan kiezen (vraag mij ook niet waarom), maar als ik dat nu deed kwam die bij de optie uit: "bestaande installatie verwijderen" of zoiets, heb dat nog maar niet gedaan. Andere Windows installatie waar ik toch niks mee deed nu een schone installatie overheen gedaan. Maar moet als het even kan mijn andere gerepareerd krijgen. Of iemand een idee heeft hoe, of hoe ik misschien mijn administrators wachtwoord kan achterhalen, al lijkt me dat redelijk onmogelijk, gezien ik de installatie niet eens op kom, maar misschien is er een kundig persoon die een oplossing weet. Hoe dan ook, bedankt voor het lezen van de héle mik mak.
Laatst bewerkt: