Administrator wactwoord vergeten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamondo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
Hey helpmij'ers,

ik ben de wachtwoord van mijn admin account vergeten!
en deze heb ik nodig om een paar instellingen te veranderen die ik perongeluk heb veranderd...

dussss de ham vraag is:
hoe kan ik mijn admin password weer terug krijgen/verwijderen ???

Diamondo25

Ligt eraan waar het van is.
Windows server of windows XP of Joomla of iets anders.;)

volgensmij post ik deze topic in Besturingssystemen > Windows XP, of zie ik het verkeert???

diamondo25

p.s. heb nogsteeds geen antwoord op mijn vraag! (ben heel ongeduldig :o )

ik weet zo ie zo niet of het mag van de admins op dit forum want het valt een beetje onder kraken.

maar het is niet mogelijk om achter je wachtwoord te komen. het valt wel met software te verwijderen.

maar google is een beetje.

een paar van die gratis tools had ik al via de email gestuurt maar waar baarzeer jij het op dat dit legaal is? en dat het mag op dit forum? ik heb hier ook een keer zo iets gehad met een word doc. maar dat mocht toch echt niet helaas.:(

maar...*ik*heb*ergens*op*het*forum*gelezen*at*het*ook*gewoon*met*een*proggie*kon*die*in*windows*zit******diamondo25**sorry...*moet*om*eenbepaalde*tijdmijn*toetsenbord*inleveren

Laatst bewerkt:
volgens*mij*kan*het*in*de*bios*:thumb: *

ik bedoel de wachtwoord van windows... daar zit ook een administrator in en daar ben ik de wachtwoord van kwijt...

diamondo25...

p.s. niet naadoen he :P ik wist niet dat (start>alle programma's>Bureau-accessoires> Systeemwerkset> speciale tekens) dat die de spatie in een * zou doen! (zeker tegen die bots :P)

maar...*ik*heb*ergens*op*het*forum*gelezen*at*het*ook*gewoon*met*een*proggie*kon*die*in*windows*zit******diamondo25**sorry...*moet*om*eenbepaalde*tijdmijn*toetsenbord*inleveren

ik weet niet waarom dit is maar die persoon waar je hem in moet leveren weet die niet gewoon het wachtwoord:D dat is wat makkelijkere of is het hem juist daarvoor?

Maar volgens mij kan je ook in de bios het w8woord van windows veranderen. (misschien zit ik ook wel hellemaal fout hoor:p )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan