administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn10

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Ik heb .netframework moeten installeren om een programma te kunne draaien, alleen als de computer opstart krijg ik het aanmeldscherm telkens in beeld en moet ik op administrator drukken om verder te gaan terwijl de computer eerst gewoon doorstarte zonder dit scherm. Hoe krijg ik dit weer weg. Systeemherstel weigert nu ook dus ik kan hem ook niet terugzetten naar een eerder configuratie.

Weet niet waarom dit bij hardware gaat, lijkt me meer iets van windows.....
Welke windows versie ?

Kijk eens bij start -> configuratiescherm -> gebruikers

Daar ergens staat een optie om een bepaalde gebruiker automatisch in te kunnen laten loggen, kan jke helaas nu niet vertellen waar het exact staat want ik heb een Domain en dus die instellingen niet.

Dat klopt, maar een administrator kan je niet verwijderen. Andere gebruikers wel maar ik ben de enigste dus die zijn er niet

Nee, ik heb het niet over verwijderen ! Lees mijn post nog maar eens ! Ik heb het over een vinkje ofzo dat je kan zetten zodat hij niet meer om de in te loggen user vraagt.

sorry, maar ik kan nergens een vinkje of iets anders vinden wat het probleem zou moeten oplossen.

Zal strax wel even kijken als ik achter een andere pc zit (bij een klant)
Ik heb een netwerk, incl domain server, dus ik moet inloggen op het domein en dat kan niet automatisch.

Misschien dat iemand anders het ook ff kan opzoeken ?

Oke kan natuurlijk ook ff googelen :)

On the Users tab, clear the check box for "Users must enter a user name and password to use this computer" and click OK

Dat bedoelde ik !

Stom van me, maar bij de software vond ik het programma toch en heb dat verwijderd en nu is het probleem over. De eerste keer heb ik er denk overheen gekeken. Alvast bedankt voor je moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan