administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterkidney

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2002
je kent dat wel een beetje surfen je klikt wat aan en voor je het weet heb je weer een dialer erop staan die elke keer bij het opstarten opkomt :evil: , ik heb via de site een remover gevonden maar die kan ik alleen verwijderen als administrator.
Ja ik geen administrator aangemeld. Kan ik die nu nog aanmelden????

in XP heb je altijd een administrator.
Als je xp home hebt dan moet je in de veilige modes opstarten en inloggen als administrator, zonder wachtwoord.
Heb je xp pro dan is ctrl-alt-del-del genoeg en log je ook in met administrator zonder wachtwoord.

jah maar tijdens de instalatie kan er ook een w8woord zijn ingetypt voor de administartor acount dus de geluk is er niet altijd ...:rolleyes:

admin.

ik heb bij installatie nergens aangegeven dat er een administrator is ...maar kan dat nu nog wel achteraf

jahd at wordt gewoon standaard erbij gemaakt alleen zonder w8woord dus je kunt er gewoon zo in komen :)

Hij is er wel , maar je ziet hem niet !

Nu wij hier toch over Administrator bezig zijn ... waarom weigert Win-Xp Home-SP2 om "Administrator" als account zichtbaar te maken in het welkomsmenu ?

Heb geprobeerd om nieuwe account "Administrator" aan te maken, waarop Windows antwoordt dat die al bestaat. Goed, maar waarom zien we hem dan niet ?

Met andere woorden, kan men slechts in veilige mode met de account "Administrator" inloggen ? Of kan hij toch zichtbaar worden gemaakt in het welkomstmenu ?

Met Tweakui kun je het administrator-account zichtbaar maken in je aanmeldscherm én onder configuratiescherm/gebruikersaccounts.:) Of dit met XP-Home lukt weet ik niet, maar je kunt het allicht proberen.
edit::confused: Kan hier weer geen image laten zien. Hier leg ik uit hoe je dat doet.

Laatst bewerkt:
In home dien je in te loggen als admin in de veilige modus

Bedankt

Vriendelijk bedankt. Geen gehad om hier op deze topic terug te komen, laat staan om Tweakui te proberen. Ik bekijk en probeer toch alleszins.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan