ik heb ee sql database waar ik een ado recordset ophaal. vervolgens wil ik deze in een tijdelijke lokale tabel plaatsen. eigenijk wil ik hem weergeven in een formulier maar heb begrepen dat dat niet mogelijk is in access 2010. het voordeel van een tabel is dat je hem vervolgens redelijk makkelijk aan kan passen met formulier akties.
het gaat hier om een nieuwe access database dus alles kan nog gezet worden. hoe kan ik dit het beste doen
de sql string
het gaat hier om een nieuwe access database dus alles kan nog gezet worden. hoe kan ik dit het beste doen
de sql string
Code:
SELECT tblMeasurement.MeaSoNumber1, tblMeasurement.MeaStarttime1, tblMeasurement.MeaDuration, tblEmployee.EmpEmployeeName,pltblWorkSpace.WorWorkSpace, tblMeasurement.MeaStatus, tblMeasurement.MeaAction FROM tblEmployee RIGHT OUTER JOIN tblMeasurement LEFT OUTER JOIN pltblWorkSpace ON tblMeasurement.MeaWorkSpaceID1 = pltblWorkSpace.WorID ON tblEmployee.EmpID = tblMeasurement.MeaEmployeeID1 where "hier komen variabelen in vba" order by MeaStarttime1 desc