Adobe Acrobat automatische installatie ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

lievendr

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
een tijdje geleden downloadde ik het programma Adobe Acrobat (gratis). Sindsdien is er altijd een programma dat zogenaamd adobe wil installeren; een programma dat start elke keer de pc wordt opgestart. We hebben toen het programma laten voltooien; het bleef opstarten, Adobe verwijderd van de pc; het bleef opstarten. Anti-spyware programma's hebben niks gevonden.

iemand u enig idee wat het probleem is en hoe het kan worden verholpen ?

Heb je het gedownloade bestand daadwerkelijk geïnstalleerd, of alleen gedownload? En zo ja, is de installatie dan voltooid of niet, oftewel, werkt(e) het programma wel of niet?

Geplaatst door verhoog
Heb je het gedownloade bestand daadwerkelijk geïnstalleerd, of alleen gedownload? En zo ja, is de installatie dan voltooid of niet, oftewel, werkt(e) het programma wel of niet?
gedownload en geïnstalleerd. en het werkte normaal. de eerste keer liet ik die extra installatie voltooien maar die startte elke keer opsamen met de pc. toen heb ik er adobe afgegooid maar die installatie blijft opstarten (ook al heb ik ze opnieuw 1 keer laten voleindigen...

msconfig doen bij uitvoeren
het programma uitvinken bij de opstartprogramma's

Geplaatst door ariane01
msconfig doen bij uitvoeren
het programma uitvinken bij de opstartprogramma's
enig idee wat ik juist moet uitvinken ?

Bijlagen

• adobe.jpg
    adobe.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 25
ik denk ook het laatste
anders eens kijken bij programmagroep "opstarten of startup" of daar iets bijstaat dat weg mag

volgens mij mogen er nog enkele weg:
LoadPowerProfile (dubbel)
volgende heb ik bij mij ook uitgevinkt kwestie van vlugger opstarten:
de 3 van Office
RealTray
LoadQM
SanRegistry
misschien ook systemTray

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug