Volgens internet.
U kunt de volgende stappen voor probleemoplossing proberen om het probleem met het exporteren van een PDF naar JPG in Adobe Acrobat Pro op te lossen:
Controleer de opslaglocatie van het bestand
Soms slaat Acrobat bestanden op op onverwachte locaties. Probeer opnieuw te exporteren en selecteer handmatig een bekende map (bijv. Bureaublad).
Acrobat uitvoeren als administrator
Sluit Acrobat, klik met de rechtermuisknop op het pictogram en selecteer 'Als administrator uitvoeren' om te zien of de machtigingsproblemen zijn opgelost.
Installatie herstellen
Ga naar Help > Installatie herstellen in Acrobat om mogelijke softwarecorruptie te herstellen.
Verbeterde beveiliging uitschakelen
Ga naar Bewerken > Voorkeuren > Beveiliging (Verbeterd) en schakel de beveiligde modus bij het opstarten (tijdelijk) uit om te controleren of het probleem is opgelost.
Acrobat-voorkeuren resetten
Sluit Acrobat, ga naar C:\Gebruikers\[Uw gebruikersnaam]\AppData\Roaming\Adobe\Acrobat\, hernoem de map DC naar DC_old en start Acrobat opnieuw op.
Acrobat opnieuw installeren
Als geen van bovenstaande oplossingen werkt, probeer Acrobat dan te verwijderen met de tool en opnieuw te installeren.Als het probleem aanhoudt, kun je controleren of het een bug in de nieuwste versie is door een oudere versie te testen.
It looks like it's a setting in the Security (Enhanced) tab.
Go to Edit > Preferences > Security (Enhanced) and clear the check box Enable Protected Mode at startup.