Adobe Acrobat Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Heyhey,

zijn de voordelen van de betaalde versie echt zo groot tovd gratis verdie? Wat mij wel handig lijkt sowieso is dat stukje software dat mee opstart waardoor je PDF's sneller opengaan. Neemt dat niet veel geheugen?

Kijk hier eens naar :D :

Klik!

Hier kun je zien hoe je de opstarttijd van Adobe Acrobat kunt inkorten. Heel gemakkelijk, het scheelt echt!

//EDIT:
Is er een betaalde versie van Acrobat Reader? Of vergis je je met Acrobat, de software om PDFjes mee te maken?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Systemizer X100
Kijk hier eens naar :D :

Klik!

Hier kun je zien hoe je de opstarttijd van Adobe Acrobat kunt inkorten. Heel gemakkelijk, het scheelt echt!

//EDIT:
Is er een betaalde versie van Acrobat Reader? Of vergis je je met Acrobat, de software om PDFjes mee te maken?

Je edit: hmm.. zou kunnen..

Verder bekiekt ik je link even :).

Nee, het enige wat je hebt gedaan is het voorkomen van het laden van allerlei plugins. Als je alle plugins in de optional map hebt gezet kun je ze later altijd terugzetten. :)

Ik vind de Reader nu veel fijner werken. :)

Jah, maar waarom optional en niet disabled.

En plugins voor wat dan? Ze zullen niet voor niets geladen worden.

In Adobe vond ik:

De insteekmodule Adobe DRM biedt functies voor
het verkrijgen en lezen van documenten die beveiligd zijn met Adobe
DRM-technologie.

en meer van dit soort teksten..

Jah, weet ik ook niet precies, waarom optional en niet disabled. Als je ze maar niet de prullenbak in gooit :D

Je kunt uiteraard de nodige plugins terugplaatsen, maar tot het moment dat je ze weer nodig hebt kun je het gewoon uit laten staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan