Adobe After Effects CC 2015 (audio spectrum)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley1995

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik bezig met het mixen van muziek.
Nu heb ik dus een videoclip nodig, want anders ziet het er ook zo saai uit.

Nu maak ik dus gebruik van Adobe After Effects CC 2015.
Ik heb op YouTube een gratis audio spectrum template gedownload en nu heb ik dus 2 problemen met de template.

Ik hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen helpen, want ik snap zelf niet hoe ik dit kan oplossen.

Probleem 1

In de videoclip is het dus de bedoeling dat de achtergrond foto en de audio spectum beweegt op de bass.
Toen ik de template gedownload had zet er een standaard muziek nummer bij die dus 3:25 duurde (ongeveer).

Mijn eigen nummer is ongeveer 19 minuten lang en heb ik dus alle "composition" moeten veranderen naar 19 minuten.

Nu beweegt de achtergrond alleen de eerste 3 minuten en daarna staat het gewoon stil.

Ik heb dus geen idee hoe ik dit probleem kan oplossen en ik hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen helpen.

1.jpg
(De plaats met de rode omranding zorgt er voor dat de achtergrond beweegt.)

Probleem 2

Nog een probleem is dat na de 10:30 de achtergrond, audio spectrum en de proces balk weg gaat. (De template duurde standaard tot 10:30 dus dit heb ik ook moet verlengen)
Ook hier snap ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.

Voor 10:30
2.jpg

Na 10:30
3.jpg

Template:
Download (MediaFire)

Ik heb de eigenaar van de template ook al aangesproken met de vraag hoe ik dit kan oplossen maar helaas kreeg ik hier geen reactie op.
Ik hoop dat iemand mij met dit probleem zou kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan