Adobe After Effects cs4

Status
Niet open voor verdere reacties.

janneman23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hallo,

Ik heb Adobe After Effects cs4, en ik heb net 2 dagen windows 7 geinstalleerd op mijn computer.
voor ik windows 7 had had ik windows vista 32bit op mijn pc staan CS4 deed het toen gewoon perfect maar nadat ik windows 7 heb geinstalleerd start Adobe After Effects cs4 niet meer op.
ik krijg dan alleen Adobe product: Licence and Agreedment als ik dan op accept druk dan gaat de Adobe product weg en dan. hoor je en standaard geluid van windows (configuratiescherm->vormgeving en persoonlijke instellingen->geluidseffecten wijzigen->standaard geluid <test>)
weet iemand wat ik moet doen?
ik heb al geprobeert met:
Uitvoeren als administrator
Compatibiliteit (windows xp service pack 2, 3) windows vista service pack 2 maar het werkt allemaal niet.

Kunnen jullie mij misschien helpen windows zeven heb ik gekregen doormiddel van een gratis upgrade option die ik kreeg toen ik mijn computer kocht deze zomer.

specs: Processor: AMD Phenom(tm) II x3 720 Processor 2.80 GHz
Geinstalleerd geheugen Ram: 4.00 GB
Type systeem: 32 Bitsbesturingssysteem
videokaart: ASUS GTX 275

Alvast bedankt;)!!:thumb:

Ik heb hetzelfde probleem.
Als je doet 'Compatibiliteitsproblemen oplossen' zegt hij wel dat AfterFX niet compatibel is.
Alle mogelijke oplossingen werken niet :confused:

Oplossing cs4

mijn probleem is inmiddels opgelost;)
je moet een bestandje in C:\Program files\Adobe\Adobe After Effects cs4\Support\ zetten als je me je mail geeft kan ik jou het bestandje sturen?

:DEINDELIJK!

Groeten,

mijn probleem is inmiddels opgelost;)
je moet een bestandje in C:\Program files\Adobe\Adobe After Effects cs4\Support\ zetten als je me je mail geeft kan ik jou het bestandje sturen?

:DEINDELIJK!

Groeten,

Owkey :)
Ik zal men mail sturen in een PM...
- Ik kan geen PM's sturen...
Mja men email is mavamaarten2[AT]gmail[DOT]com
Mense die willen spammen - doe maar, t is toch een spam adres ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan