Adobe after effects: probleem opslaan als .avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
hallo, ik heb een project gemaakt in adobe after effects en ik wil dit opslaan als .avi. Nu heb ik op internet gelezen dat je quicktime moet installeren. Dit heb ik gedaan en adobe opnieuw gestart. Maar ik kan het nog steeds niet opslaan als .avi. Ik heb zelft adobe er opnieuw opgezet om het te kunnen opslaan maar hij staat er bij het opslaan gewoon niet bij. Wat moet ik doen met quicktime om hem wel op te kunnen slaan als .avi want het lukt me gewoon niet.

alvast bedankt

Het is niet zo moeilijk als het lijkt,je hebt quicktime niet nodig!
1 Selecteer/klik op de Comp
2 Ga naar composition en klik op 'Add to Render Queue.'
Dan zie je een venster verschijnen onderaan er staat in oranje "Output To" en daarnaast zie je de naam van de bestand bv Comp 1.avi.
Bij Render setting kan je de kwaliteit enz van de video kiezen hoe hij moet worden opgeslagen 720 p of iets anders.
En bij Output Module kan je de formaat kiezen in welke dat hij moet worden opgeslagen normaal staat hij op ".AVI"

3 Klik op Comp 1avi en dan kan je kiezen waar je het wilt opslaan en kan je ook de naam veranderen.
4 Als je dat allemaal hebt gedaan klik je gewoon even op Render 'Zo een grijze knop'

Hopelijk is je probleem hier mee verholpen.
Succes :thumb:

Ik ga het meteen proberen en zeg als het me is gelukt :D .

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is dus niet gelukt? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan