Adobe CS Crash

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spunq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spunq

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Hee,

Adobe Premiere Pro 2 en de meeste programmas van CS3 crashen allemaal op een rare manier.

Bij het openen komt het laadvenster gewoon even in het midden van het scherm en dan opeens kapt de computer er mee en krijg ik dit beeld:

Dan kan ik alleen nog maar resetten, voor de rest werkt de computer gewoon.
:confused:

Legale versie, of een "gevonden" versie met een "gevonden" key?

Legale versie, of een "gevonden" versie met een "gevonden" key?

een 'gekregen' versie die het vroeger altijd zonder problemen heeft gedaan

kan iemand gewoon vertellen wat dit scherm voor error is, tis een soort bsod maar dan anders... ofzo

Laatst bewerkt:
Vandaar ook mijn vraag. Als de gekregen versie een door de gever "gevonden" versie is?

ja ja, hij is misschien niet helemaal volledig legaal maar als ik dat zeg (wat ik net gedaan heb) help je me niet meer... of wel?

Maar vroeger deed ie dit nooit dus of ie nou legaal is of niet, daar ligt het niet aan

Nee, helpen doen we bij de Helpmij toch wel, legale of illegale versie, maar het maakt 't voor de beeldvorming van het probleem makkelijker om te weten waarover het hebben.

Als het progje het voorheen goed deed en opeens niet meer, zonder dat je hardware en/of softwarematige aanpassingen aan je systeem hebt verricht, dán wordt 't lastiger.

k thx

maar dat scherm, is dat een vaker voorkomend probleem? ik heb het nog nooit gezien namelijk :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan