Adobe CS

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent-lamers

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Het duurde even maar ik heb Adobe CS op mijn 433 Mhz (pentium 2) computer staan. Met de oude versie had ik nooit problemen maar deze versie vraagt opeens wel heel veel hier komen de problemen:

vraag 1:
Na instalatie wordt mij gevraagd bij het openen van MS Word of ik de Macro's ( van PDF Maker Adobe systems.........) wil inschakelen? Ik heb toen eerst op ja geklikt maar toen liep mijn computer vast, (waarschijnlijk door de beveiliging hoog waarschijlijk door Norton AV.)

Na enkele keren opstarten heb ik op uitschakelen gedrukt, met de mededeling dat ik ze eventueel weer kan inschakelen, maar waar is mij niet helder (misschien werkt het met NAV uitgeschakeld want ik denk wel dat ze geinstaleerd moeten worden?!

vraag 2:
Bij Adobe CS worden nog 2 extra cd roms meegeleverd er wordt echter niet vermeld wat je hier mee kunt?

vraag 3:
Bij openen van Photoshop krijg ik de mededeling dat deze zich net als Windows op het primaire volume bevinden, wordt hier mee bedoeld op dezelfde harde schijf? Ik kan het programma toch niet op een andere harde schijf zetten, hij opent wel heel langzaam en ermee werken gaat ook maar zo zo

In de oude versie kon je extra geheugen halen van een andere locatie maar met mijn nieuwe 80 GB lijkt me dat niet nodig, toch?

Vincent

Voor Adobe CS is je computer ook wel erg traag. Een Pentium 4 is toch aan te raden. Blader eens door die 2 cd's en kijk wat erop staat.

Alweer een nieuwe

Met mijn oude computer met een harde schijf van maar liefst 2GB, Intel Pentium 200 en 64 MB werkgeheugen uit 1995 kon ik Photoshop gewoon gebruiken.

Mijn huidge computer uit 2000 Pentium II met 80 GB en 20 GB en 768 MB werkgeheugen kan CS niet aan.

Is het soms een optie om niet de complete CS maar alleen delen te instaleren of is Photoshop alleen al zo zwaar geworden

Hoe zit het met vraag 1 heb jij daar een antwoord op

Vincent

Maar toen gebruikte je waarschijnlijk ook een oudere versie.... Als antwoord op vraag 1 zou ik zeggen, zet die beveiliging eens lager en probeer het nog eens. Of het sneller wordt als je niet de complete CS installeert denk ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan