Adobe CS4 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robotruben

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
hallo helpmij,

ik heb een paar maanden geleden de Adobe CS4 collection gekocht, en deze geactiveerd. alles ging goed, tot hij zei dat de code die ik ingevoerd heb, niet geldig is (ookal kwam deze van adobe zelf). hierover heb ik met adobe lang zitten corresponderen. uiteindelijk moet ik nu mijn CS4 collection deinstalleren, opnieuw installeren en dan een nieuwe code inleveren.

tijdens het deinstalleren gaf het programma een flink aantal foutmeldingen, hierbij vertelde hij dat oa. Photoshop, Flash, After Effects en Illustrator niet gedeinstalleerd konden worden. toch zijn deze programma's wel verwijderd van mijn pc.

hierdoor heb ik niet alleen een leeg pictogram op mijn pc, die verwijst naar een locatie die niet meer bestaat, maar heb ik ook problemen met de rest van mijn pc. als ik op mijn bureaublad iets probeer aan te klikken met de rechtermuisknop, geeft hij deze foutmelding:

2nhmflx.png

wanneer ik hier op OK druk, sluit hij explorer.exe af, deze start meteen weer op, maar ik vind het vervelend, want nu kan ik mijn bureaublad op geen enkele manier meer wijzigen. een pictogram aanklikken met de linkermuisknop kan, maar een rechtermuisknop is niet mogelijk. dit vind ik erg storend.

Vervelend probleem. Ik had iets dergelijks met een trial versie.
Misschien is een systeem herstel naar een datum, voor de installatie een snelle oplossing.

Als je nog wel programma's kunt installeren, dan kun je mogelijk met ccleaner (ook register schoonmaken) de resten verwijderen.
Ook Revo uninstaller is een goede optie.

mvg Leo

Laatst bewerkt:
Zo nog een paar opties:
1. M.b.t. je originele melding: Als je een melding kreeg die ong. inhield: Je licentie is niet (meer) geldig: Kijk even hier
2. M.b.t. je huidige probleem: Gebruik de handmatige deïnstallatie tips van hier

Succes,

Tijs.

dankjulliewel, uiteindelijk heb ik met Revo uninstaller het opnieuw gedeinstalleerd, dit lukt nu wel. en met ccleaner heb ik mijn pc eventjes opgefrist, nu is het probleem opgelost! :thumb:

Mooi dat het opgelost is.
Volgens mij moet adobe nog eens goed kijken naar hun uninstall programma, maar jij bent er in ieder geval van af.

mvg Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan