Adobe CS4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Hallo,

Ik weet eigenlijk niet echt goed waar ik dit moest vragen omdat het vooral over de software gaat, maar ook over RAM geheugen enz..

Het is dus zo dat ik al een tijdje het Adobe CS4 pakket nodig heb voor school. Ik zit namelijk in een richting waar we met alle programmas werken van het CS4 pakket, waaronder ook bv. Flash, InDesign en Illustrator. Niet alleen Dreamweaver en photoshop enzo.

Vroeger kon ik gewoon photoshop & dreamweaver (de meest gebruikte) programmas downloaden, maar nu is het echt nodig tijd dat ik ook de andere programmas ga downloaden.

Ik heb 4 cd roms gekregen van een vriendin, het zijn illegale cd's, maar het CS4 pakket is verschrikkelijk duur.

Ik dacht de crack zelf te kunnen oplossen, want ik heb "ervaring" daarmee, maar het lukt niet. Er komt o.a. op dat ik niet voldoende RAM geheugen heb.

En, ja, het is idd waar, ik heb minder dan 1 GB RAM geheugen. En bij iedere cd'rom heb je minstens 2GB RAM geheugen nodig.

Kan iemand mij helpen? Misschien een manier vinden om de cd rom te installeren op m'n harde schrijf? want daar heb ik zo'n 60 GB vrij.

37 euro is zeker te doen, hopelijk lukt het me!
bedankt

Het pakket geeft aan dat het niet gaat werken omdat je niet voldoet aan de 2GB norm?

Denk dan ook niet dat het gaat werken met de legale versie. Het upgraden van het intern geheugen zou ik als 1e overwegen.

Wat zijn de minimale systeemvereisten van het pakket en voldoe jij op al punten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan