Opgelost Adobe Digital Elements autorisatie

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Op mijn PC (Windows 11) staat Adobe Digital Elements 4.5.12. Ik heb een e-boek van de bibliotheek gedownload. Dat boek is wel te lezen op mijn PC maar niet op de e-reader. Ik krijg de melding dat het bestand mogelijk beschadigd is of dat het beschermd is.
Hetzelfde heb ik geprobeerd op mijn laptop (Windows 11). Eerst ADE 4.5.12 geïnstalleerd en een nieuw account met ander e-mailadres opgegeven. Autorisatie gelukt en het boek is op de e-reader te lezen.
Ik wil echter ook de mogelijkheid hebben om vanaf mijn PC te downloaden. Dus probeer ik de autorisatie in ADE op de PC op te heffen om daarna een ander account (hetzelfde als de laptop) in te voeren. Dat lukt niet "wachtwoord is onjuist".Autorisatiegegevens.jpgComputeraut. verwijderen.jpg
Wat kan ik hieraan doen?

Ik zou eens proberen het juiste wachtwoord in te voeren, die melding krijg je niet zomaar.
En anders raad ik aan om hem even te veranderen.

Het wachtwoord was juist, want ik kon inloggen op mijn Adobe account op de website. Op met een schone lei te beginnen, heb ik het oude account opgezegd met de bedoeling later een nieuw account aan te maken.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Om met een schone lei te beginnen, heb ik het oude account opgezegd
Als je een account opzegt, kun je er toch niet meer mee inloggen? Wat heeft een account opzeggen anders nog voor zin? Dan kun je het proces ook niet afmaken.

Dat begrijp ik wel, maar toen ik mijn account nog niet had opgezegd en ik de autorisatie in ADE wilde verwijderen kreeg ik ook de melding dat het wachtwoord niet juist was, terwijl ik toch met dit wachtwoord kon inloggen op de website van Adobe.

Hoort dat |Adobe ID wel achter je accountnaam?

Ja dat hoort zo. Ik denk dat het probleem voorlopig is opgelost. Ik heb voor het gedownloade boek opnieuw autorisatie gevraagd; ik kreeg de mogelijkheid om een tweede ID-account in te vullen en dat
als standaard account aan te vinken.

.Schermafbeelding 2024-09-01 164914.jpg

Even op "opgelost" zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan