Adobe Director 11 doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexjuuhh

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Hey :D

Ik heb laatst Adobe Director 11 geïnstalleerd, maar als ik hem opstart, dan vraagt hij of ik een key heb of dat ik de trial wil gebruiken.
Ik klik de Trial aan, maar dan zegt 'ie dat er iets mis is. :eek: Zie afbeelding hieronder:
direc_help.png

Dan blijf ik deze melding krijgen, ook wanneer ik m'n pc opnieuw opstart.

Probeer het volgende eens.

1. Verwijder het programma
2. Zoek een registry cleaner (tuneup utilities bijvoorbeeld) en clean je register
3. installeer het programma opnieuw

misschien is er wel een register foutje.

Probeer het volgende eens.

1. Verwijder het programma
2. Zoek een registry cleaner (tuneup utilities bijvoorbeeld) en clean je register
3. installeer het programma opnieuw

misschien is er wel een register foutje.
Kan Ccleaner ook?

try it out, volgens mij ondersteunt ccleaner ook het register opschonen, maar ik ben zelf nogal fan van tuneup utilities

hmmm... helaas ben ik niet zo thuis in director... misschien dat een ander je verder kan helpen... sorry.

Hmm.. Okey. Wat ik wel weet is dat ik ooit Photoshop CS3 gebruikt heb, zit dat in de weg?

Nee ik had ook al even gegoogled voor je... maar helaas.

Wellicht dat iemand op dit forum deze soort gelijke melding ook gehad heeft en de oplossing gevonden heeft.

Misschien is het een idee om alle programma's die draaien (dus ook in je startbalk rechtsonder) af te sluiten en dan nogmaals het programma te starten, misschien zit een programma in de weg ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan