Adobe Director fatal error!

Status
Niet open voor verdere reacties.

RikXP

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Hallo,

Ik heb een tijd terug Adobe Director 11.5 gehad, maar ben weer teruggegaan naar Director MX 2004.

Sindsdien krijg ik, telkens als ik Director start, in het beginscherm de opties van Director 11.5 ipv MX 2004. Dan kan ik niets meer doen, en sluit Director af met Fatal Error.

Ik heb Director 11.5 al helemaal verwijderd (tenimste dat denk ik). Met MS CleanUp, Register met CCleaner, en (met wat moeilijkheden!) Director 11.5 ook via Software paneel.

Weet iemand hoe ik helemaal van 11.5 af kan komen, zodat MX 2004 goed start?

Alvast bedankt.

Bijlagen

• directorerror2.JPG
    directorerror2.JPG
    7,7 KB · Weergaven: 25
  • directorerror.JPG
    directorerror.JPG
    90,1 KB · Weergaven: 33
Geen directe tips, maar kijk hier (XP) of hier (Vista).
Verder kun je hier kijken voor een oplossing.

Mijn idee is dat je er eerst voor moeten zorgen dat je Director 11.5 op een normale manier werkend krijgt, zodat daarna Director 11.5 op een normale manier verwijderd kan worden (evt. met wat extra 'nawerk').
Pas daarna Director MX installeren.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo dnties,

Bedankt voor je reactie, maar die gebruikershandleidingen zijn voor problemen met Director 11.5. Ik heb problemen met Director MX 2004.

Ik heb Director 11.5 helemaal verwijderd, en toen Director MX 2004 geinstalleerd. Helaas zonder goed resultaat.

Groeten, RikXP.

Ben het niet met je eens: Zo te zien zijn er nog (minstens) resten van Director 11.5 actief (zie ook je schermafdrukken).

Maar goed, zoals Burger King zegt: "Have it your way". ;)

Tijs.

Hoi dnties,

Ik was vandaag bij een kennis van mij die ook Director nodig had, heb het geinstalleerd, en er gebeurde precies hetzelfde!:eek:

Sorry dat ik je op een verkeerd spoor heb gebracht, ik dacht dat het aan Director 11.5 lag.:o Ik had het eerst wat beter moeten uitzoeken. (Mijn les voor de volgende keer!;))

Ik ben bang dat hij de info van Internet haalt, en daarom ook steeds info van Director 11.5 gebruikt, is hier iets aan te doen? Het heeft al wel wat geholpen door het welkomsscherm ertussenuit te halen, geen errors meer, maar ik vind dat welkomsscherm wel makkelijk, gezien dat bijna al mijn adobe software dat heeft.:rolleyes:

Groeten, RikXP.

Ik heb verder geen tips. Hopelijk kan iemand anders je helpen met je probleem.

Tijs.

Hoe kun je uit de schermafdrukken afleiden dat er nog iets van die nieuwe versie actief is? Hetgeen met die gigantische rode pijl is aangeduid, is reclame die aangeeft dat er een nieuwe versie beschikbaar is?

Het enige wat ik je kan aanraden, is handmatig nog wat verder te gaan met het opkuisen. Je kunt in je Program Files bij Adobe eens gaan zoeken naar wat er nog over is van die nieuwe versie.

Controleer ook je Application Data folder. ( [!] verborgen map, even bij de mapopties aanpassen indien niet gevonden)
In XP:
C:\Documents and Settings\{user}\Application Data

In Vista:
C:\Users\{user]\AppData\

Het lijkt me overbodig maar ik zeg het toch, niet alles van Adobe verwijderen.

Je zou ook specifiek in het register opzoek kunnen gaan naar sleutels die verband houden met die nieuwe versie. Ik gebruikte daar vroeger het gratis JV Regcleaner voor, dat nu niet meer gratis is. De laatste freewareversie heb ik hier even online gezet. Opnieuw is dit "risky business".

Dus het is reclame? Bedankt, ik was misschien iets te vroeg met het stellen van mijn vraag.:o

Ik heb het register al opgeschoond met CCleaner, AppData al opgeschoond, en Program Files ook al nagekeken. Helaas, geen resultaat.

Maar nu ik weet dat het reclame is, weet ik dat er op mijn pc in ieder geval niks meer van Director 11.5 opstaat.:)

Maar, hoe kan het dan dat Director MX 2004 vastloop zodra die info verschijnt, en voor dat de info verschijnt het gewoon doet?

Groeten, RikXP.

Tjah, moest ik een kristallen bol hebben, ik zou je het meteen zeggen. :confused: Het is een beetje zoekwerk, meer kunnen wij van hieruit ook niet doen.

Oke, dan toch heel veel dank voor jullie hulp. Ik zal verder zoeken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan