Adobe firewroks C4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patron

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Hoi ik heb een dringend probleem,

Ik wil fireworks opstarten en dan krijg ik een error.
an internal error occurred
Dit was eerst niet dit kan gisteren zijn gebeurt toen ik haast had en de computer stroom er gewoon van af haalde ineens omdat het afsluiten te lang duurt bij mij.

Maar nu krijg ik die vervelende error en start het programma gewoon niet op.
Ik krijg gewoon de opstart scherm maar dan zie ik de balk boven en dan Pling die error.
Als ik op oke druk krijg ik weer die error gewoon enter in houden werkt ook niet want dan blijft ie nog steeds die error's geven.

app-26619639224294359.png

Hoe krijg ik dit weg ik heb het programma echt snel nodig.
Bedankt alvast

Pas systeemherstel toe. Ga terug naar een herstelpunt van voordat het probleem zich voordeed.
En ja, de stroom uitschakelen is nooit aan te bevelen on de computer uit te schakelen.

Pas systeemherstel toe. Ga terug naar een herstelpunt van voordat het probleem zich voordeed.
En ja, de stroom uitschakelen is nooit aan te bevelen on de computer uit te schakelen.

Dit gaat helaas niet omdat dit een halve maand geleden pas voor laast gemaakt is en aangezien ik dan teveel kwijt ben ..

Aangezien je van de foutmelding niet veel wijzer wordt wat betreft de soort fout die is opgetreden zou je kunnen overwegen om het programma opnieuw te installeren.

help heb al 2x systeem herstel gedaan van eergisteren en dag daarvoor .. maar hij zegt herstellen niet voltooid omdat er geen veranderingen zijn aangetroffen !!
en de error is nog steeds please ik word ontslagen als ik dit niet gefixt krijg !! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan