Adobe Flash plug-in is gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hallo allemaal,

Ik krijg sinds vandaag steeds de volgende melding als ik op internet wil:

Shockwave flash is bezig of reageert niet meer. U kunt de plug-in nu stoppen of verder gaan om te zien of de werking vd plug-in zal worden voltooid.
Dan kan ik kiezen tussen doorgaan en nu stoppen. Als ik dit steeds weg klik komt er naar verloop van tijd de melding dat Adobe flash plug-in gecrasht is.
Wie kan mij helpen?????

Groet,
Adelheid
:o:o:o:o:o

ps: heb Windows 7 en Firefox

verwijderen en herinstalleren ... maar waarom staat dit bij pdf-readers ??

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik denk dat dit per ongeluk gebeurd is. Waar moet het dan wel staan?

Groet
Adelheid

de mod zal de post wel verplaatsen.
Heb je de plug-in al verwijderd ?

Ja, maar ik heb nu andere problemen. Ik snap er niks meer van. Ik weet niet of dit hier thuis hoort. Ik kan geen e-mail meer openen, kan niet op internet. Alles blijft "hangen" zogezegd. Krijg af en toe de melding: startpagina reageert niet vanwege een langlopend script. Heb al schijfopruiming gedaan. Incredimail eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Mozilla Firefox eraf en Internet Explorer er weer op. Kan geen snelkoppeling maken van InternetExplorer. Ik ben radeloos. Geen idee hoe dit nu komt. Ik kan gelukkig op de laptop van mijn werk dit bericht plaatsen en e-mail ontvangen om mijn i-pad.
HELP

Groet,
Adelheid

start je pc eens op met een win 7 dvd, en geef aan de installatie te repareren, niet installeren.
Je kan ook proberen een systeemherstel uit te voeren, hiermee verlies je geen gegevens.

Heb ik gedaan maar het helpt niet. Ik kan niet alleen repareren moet installeren. Bij systeemherstel kan ik geen datum ingeven tot wanneer ik terug wil. Ik snap er helemaal niets meer van

Het is ook wel eens handig een virusscanner te laten scannen.
Download anders even een andere internet browser i.p.v. Firefix, chrome bijvoorbeeld.
Ook zou ik af en toe eens CCleaner uitvoeren MS Windows kan zich namelijk zo mooi vast laten lopen op den duur, vooral als je Vista hebt dat besturingssysteem veranderd nog een I7 in een P4 op den duur :) Affijn computers zijn net woonruimtes als je ze niet af en toe bijhoud dan wordt het al snel inefficient en moeilijk te managen.

Laatst bewerkt:
Heb chrome al geprobeerd, IE en Mozilla. Heb een virusscanner via mijn provider, dus dat zit ook wel goed. Het is net of hij gewoon helemaal niets doet zeg maar. Zelfs mijn e-mail programma werkt niet meer.

Hebt u CCleaner al geprobeerd die ruimt je pc op, is gratis even googlen.
Daar zou ik er het register even mee scannen.

Laatst bewerkt:
Dat kan dus niet want ik kom niet op het internet mdat alles blijft "hangen". Ik doe dit via mijn i-pad

Opnieuw installeren lijkt me een redelijke oplossing als het niet op een andere manier kan.

Hallo allemaal,

Het probleem is inmiddels opgelost, al weet ik niet hoe dat gekomen is, maar goed. Nu iets anders. Ik heb de nieuwste versie van Adobe flashplayer, maar als ik het spel Candy Crush op Facebook wil spelen, wordt er steeds gevraagd om Adobe bij te werken. Heb hem inmiddels al verschillende keren gedownload, maar het helpt allemaal niks. Rara??????

Groet,
Adelheid

Als je nu de browser afsluit en opnieuw start misschien helpt dat soms worden plugins niet meteen doorgevoerd.
Als het dan nog niet werkt probeer je het eens in een andere internet browser.
(wat spelen er veel mensen tegenwoordig dit spel zeg:confused:)

Misschien een domme vraag, maar de browser afsluiten, hoe doe je dat? Ik heb al diverse browsers geprobeerd, Mozilla, chrome, maar allemaal hetzelfde.

Ja is best een domme vraag maargoed niet iedereen heeft overal verstand van al lijkt het soms wel zo, internet browser waar je in internet sluit je door op het kruisje rechts-boven te klikken. Als je in al die internet browser niet kunt spelen dan zal er wel iets anders aan de hand zijn en moet je even wachten tot een ander reageert want dan weet ik het ook niet. Wat je schetst hebt heb ik nog nooit gezien of gehoord in de afgelopen eeuw dat ik al bezig ben.

Als je nou gewoon gezegd had dat ik ie moest sluiten had ik het wel geweten, maar ik dacht dat AFsluiten iets anders was. Niet zo aardig van je om te zeggen dat het een domme vraag is. Maar toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan