arnens
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2007
Hallo,
Ik zit met een probleem. Mijn telefoon (htc s710) z'n beeldscherm doet het niet meer. Waarschijnlijk is barst die erin zat verder gescheurd en is mijn beeldscherm kaduuk.
Daarom wil ik de agenda en alle contacten eraf hallen, dit moet lukken omdat de telefoon het nog wel gewoon doet, maar het beeldscherm dus kapot is.
Echter als ik de cd met de software erin stop krijg ik de volgende melding
[/url][/IMG]. Hier in staat dat ik adobe flash player 8 of later moet hebben. Op mijn comp staat adobe 10 dus zou het moeten lukken. Maar het wil niet.
Ik heb al adobe flasch 10 te verwijdert en 8 te geinstalleerd, maar dat heeft geen effect. krijg de hele tijd dezelfde melding
Ook kan ik de software niet vinden op het internet
Ik zit met een probleem. Mijn telefoon (htc s710) z'n beeldscherm doet het niet meer. Waarschijnlijk is barst die erin zat verder gescheurd en is mijn beeldscherm kaduuk.
Daarom wil ik de agenda en alle contacten eraf hallen, dit moet lukken omdat de telefoon het nog wel gewoon doet, maar het beeldscherm dus kapot is.
Echter als ik de cd met de software erin stop krijg ik de volgende melding
Ik heb al adobe flasch 10 te verwijdert en 8 te geinstalleerd, maar dat heeft geen effect. krijg de hele tijd dezelfde melding
Ook kan ik de software niet vinden op het internet