Adobe Flash & Silverlight probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

reef66

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Op een laptop met W7 n beveilig door AVG krijg ik op spelletjes-sites de melding dat Adobe Flash 9 of hoger geïnstalleerd moet worden. Deze staat er echter gewoon op..
En op Uitzending Gemist.nlmoet ik Silverlight 2.0 installeren, ook dit staat er reeds op.
Ik heb al geprobeerd om AVG tijdelijk uit te schakelen, ma dit helpt ook niet.

Weet iemand wat hier het probleem is?

Bvd!

Heb je al geprobeerd ze er allebij er af te gooien en ze er weer overnieuw op te zetten?

Ik heb Flash al een aantal keren opnieuw geinstalleerd, en als ik Silverlight wil installeren geeft íe aan dat het er al op staat...:o

Je moet onderstaande instellingen in Adobe Flash instellingenbeheer ingeven die toestemming geven om flash bestanden op te slaan. Zet de schuifbalk op 10 KB (anders onthoudt hij mogelijk veel teveel informatie in je cookies; slecht voor de privacy). Haal vervolgens het vinkje weg bij: Gemeenschappelijke Flash-componenten opslaan om downloadtijden te beperken volgens onderstaande afbeelding:
algemene%20opslaginstellingen.png

Dank je,ga ik proberen. Laptop stat niet hier, dus zal even duren. Nu het Silverlightprobleem nog...

Het probleem is opgelost, ik heb een filter uitgeschakeld in IE.

Het probleem is opgelost, ik heb een filter uitgeschakeld in IE.

reef66: welk filter heb je uitgeschakkeld? ik heb nu het probleem van silverlight... ik blijf een melding krijgen dat deze moet weer geinstlleerd worden terwijl die geinstalleerd is.

Het was niet op een laptop van zelf, maar ik zou zweren dat het ActiveX filtering was. Kan deze echter in m'n eigen IE niet vinden, alleen Smart Screen Filter...
Probeer maar eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan