adobe flash update werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb de laatste adobe flashdriver geinstalleerd en nu kan ik geen youtube filmpjes meer bekijken. Daarna heb ik op aanraden java geupdate dat hielp ook niet. Ik heb de comp proberen terug te zetten naar een vorig herstelpunt "lukte ook niet". Intussen kan ik niet op you tube kijken. Ik heb al bij adobe gekeken en iets aan mijn internet opties gedaan.
Ik moet de vorige versies van de flashplayer verwijderen (dat heb ik dacht ik ook gedaan0
nog werken de filmpjes niet. De nieuwe flashplayer wil nu niet meer installeren!
Wie weet wat ik moet doen om weer filmpjes te gaan kijken op youtube.

Erik

Ik heb de laatste adobe flashdriver geinstalleerd en nu kan ik geen youtube filmpjes meer bekijken. Daarna heb ik op aanraden java geupdate dat hielp ook niet. Ik heb de comp proberen terug te zetten naar een vorig herstelpunt "lukte ook niet". Intussen kan ik niet op you tube kijken. Ik heb al bij adobe gekeken en iets aan mijn internet opties gedaan.
Ik moet de vorige versies van de flashplayer verwijderen (dat heb ik dacht ik ook gedaan0
nog werken de filmpjes niet. De nieuwe flashplayer wil nu niet meer installeren!
Wie weet wat ik moet doen om weer filmpjes te gaan kijken op youtube.

Erik

Hallo Erik,

Misschien kun je het volgende proberen. Verwijder eerst alle installaties wat betreft adobe flashdriver. Vervolgens schoon jij je pc op met het programma CCleaner.
(www.ccleaner.com). Probeer vervolgens de flashplayer opnieuw te installeren.

Mvg,

Jos

Heb bij een klant zelfde probleem gehad. Naar de website van adobe gegaan en daar de volledige versie van de flash player geinstalleerd ipv de update. Daarna was het probleem opgelost.
Succes

Ja, ikheb intussen de complete flashplayer geinstalleerd. Ik zal het nog eens in de juiste volgorde proberen. met herstart enzo. Ik surf nu met een onveiliger niveau op internet ivm wijzigingen in de internetopties van IE. (gedaan op aanraden van Adobe) als het gelukt is meld ik dat wel even.

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan