Adobe Flashplayer blijft update vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Adobe Flashplayer blijft iedere keer weer opnieuw vragen om een update te installeren. Ik heb echt de nieuwste geïnstalleerd 11.1.102.62
dacht ik. Met rechtermuisklik op flashplayer, instellingen aangevinkt om update handmatig te doen geeft geen oplossing.
In het scherm aanvinken dat hij mijn antwoord voor deze update moet onthouden (niet installeren) werkt ook niet.
Ik gebruik Firefox op Win-XP.

Wie weet hoe ik deze update (?) echt uitzet, wegkrijg, niet meer te zien.
Bijna desperaat,
Groet,
deSmid.

Laatst bewerkt:
De informatie ziet er hoopvol uit. Even goed lezen nog (maar daar is vanavond helaas geen tijd voor)
Rootkitscan is me onbekend maar via google zie ik al uiteenlopende onderwerpen waaronder hoe de Rootkitscan weer te verwijderen omdat deze problemen zou geven.

Ik ga z.s.m. aan de slag.
Bedankt en groet,
deSmid.

Dank je TheKnight, het probleem is denk ik opgelost.

Ik had al eerder de betreffende onderdelen met uninstall verwijderd maar gaf dus geen resultaat.
Nu heb ik hiervoor Youruninstaller gebruikt en deze haalt alles weg, ook de registervermeldingen en andere rommel weg.
Hierna de links van TheKnight gebruikt en geïnstalleerd. (Voor mij was de 32 versie van toepassing)
Nu al een aantal keren opgestart zonder de vraag Adobeflash player te updaten te krijgen.

Helemaal goed. :)

Groet,
deSmid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan