Adobe Flashplayer starwel in veilige modus maar niet normale modes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwol

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2000
O.S Windows 7
Wanneer ik reboot moet ik elke keer de flashplayer installeren terwijl die wel geinstalleerd staat. Dit in normale modus.
Wanneer ik in veilige modus start geen enkel probleem en de flashplayer test draait OK.
Wat kan ik nu doen ? Heb van alles geprobeerd t/m het downgraden maar geen resultaat.

Mhh hallo Herwol. listig is dit. Heb je een 32 of 64 bits windows 7. Daar zit volgens mij de kneep. Mozilla en Opera. Probeer hier eens uit te vinden geen beta pakken.

Klik. succes.

Heb je deze in je bezit. klik

Vink even uit wat je niet nodig hebt.

Hier wat technische specs. Klik voor jou informatie en even lezen.

Lukt het helemaal niet dan dit doen. Klik Hier kun je ook mee beginnen als je wilt, aan jou de keuze.

Succes. ;)

Alles geprobeerd. Het probleem blijft bestaan. Elke reboot herinstalleren flashplayer . Gekontroleerd of de installties voor zowel FF als IE geinstalleerd zijn en dat zijn ze.
Alleen windows7 geeft dit probleem. Andere computers draaien met windowsxp en nooit problemen.
Bedankt voor vlotte reactie.

Nou beekt me de klomp.

1. Sinds wanneer trad dit op, is het al heel lang. Misschien systeemherstel overwegen enkele dagen terug gaan.
2. Heb je de computer gescand. (virus)?
3. Heb je servicepack 1.
4. Heb je alle updates binnen.
5. Je hebt toch wel IE 9 erop.
6. Probeer eens op te starten in veilige modus met netwerkondersteuning (Tokkelen op toets F8)

Ok . Dit is al weken aan de gang.Heb al je punten doorgenomen en getest. Alleen in veilige modus gaat het goed. Zeer Typisch !
Ben ook op engelstalige fora geweest waar dit probleem werd aangemeld. Ook daar geen adequate oplossing.

Flashplayer

Bedankt voor jullie reacties .Heb alles geprobeerd en ben nu zo ver dat sommige filmpjes wel en sommige filmpjes niet afspelen.Ook wordt nog steeds gevraagd de player opnieuw te installeren en wanneer dat dan gedaan wordt melding U heeft de nieuwste versie al geinstalleerd.
Hier bij sluit ik de draad.

Oh, eigenlijk vreemd met al de opgegeven oplossingen. Soms wel en soms niet. Dan is er kennelijk iets anders aan de hand.

Deze toch al nagekeken he. Ja dat denk ik wel he. Anders ben ik echt uitgeput met ideeen.
Wat gebeurd er als je naar een andere website gaatwaarop Flash gebruikt word ? Ga bijvoorbeeld eens naar de Adobe website http://www.adobe.nl/software/flash/about/ binnen de 64-bit versie van Internet Explorer. Kijk nu of hierin de versie word aangegeven. Dus dat is goed neem ik aan.

Het enige wat ik nu nog kan bedenken is InternetExplorer misschien gestart "zonder invoegtoepassingen"?

Is de Adobe Flash Player plugin per ongeluk uitgeschakeld geworden bij de knopkijk eens bij extra "Invoegtoepassingen beheren" in Internet opties?

Staatdeze ingeschakeld. ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan