adobe flashplayer

• Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
na alles doorgespit te hebben en oplossing kunnen vinden , wil ik nu toch mijn vraag stellen. Ik heb op een computer windows XP en op de andere windows 7. Op XP werkt de flashplayer probleemloos. Maar als ik op win 7 een programma wil bekijken krijg ik iedere keer dezelfde melding dat ik de nieuwste versie van flashplayer moet installeren. die heb ik al tich keer opnieuw gedownload, geinstalleerd, maar iedere keer weer dezelfde melding. Al een paar keer gedeinstalleerd, opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Softwarescherm geeft de nieuwste versie: 11.1.102.55 Wie weet een oplossing.
gr jan

Dag janp

Heb je de Youtube downloader geïnstalleerd staan. Deze geeft wel conflicten met de nieuwste flash player.

Adobe Flash Player

Hallo,
ook hier problemen met de Adobe Flash Player maar alleen in Google Earth. Als ik daarin op een YouTube
pictogram klik wordt gevraagd om installatie van de Flash Player. Maar die heb ik dus al. Google Earth
gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd. Flash Player verwijderd met de Uninstall van Adobe en weer opnieuw
geïnstalleerd, maar nog hetzelfde probleem...
Het rare is, de Flash Player doet het wel goed in Google Maps als ik daar YouTube filmpjes zit te bekijken!!
Wie weet raad, ben er al lang mee bezig!
Bedankt alvast,
harmieke

Flash Player in Google Earth.

Hallo,
ik heb het met hulp van Seniorweb gevonden. Ook al heb je de Flash Player op de computer staan, dan nog moet je naar Adobe gaan, daar je besturingssysteem selecteren en dan "for other browsers" aanklikken bij de installatie. Dan wordt er een plug-in geïnstalleerd: Flash Player ziet Google Earth namelijk als een andere browser!
Bij mij gaat het nu in ieder geval goed.
Merci.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan