adobe fotoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Hallo, ik werk met adobe fotoshop Ik krijg telkens al ik deze wil openen een bericht dat ik me moet registereren etc. Ook krijg ik bij c:\windows\sysytem 32\url.dll bericgt bestand is beschadigd of jet formaat wordt niet ondersteund. Hoe kan ik dit oplossen zonder dat mijn bestanden (foto's ) in fotoshop verloeren gaan ?
Who knows??
m.vr.gr
Maarten

Is dit een gekochte versie of een gedownloade versie? Als hij vraagt om te registreren zal het waarschijnlijk om het laatste gaan.
Je foto's zal je niet kwijtraken deze staan ergens op je harde schijf. Om Photoshop te kunnen blijven gebruiken zal je hem toch moeten registreren. (Kopen)

registratie

Is dit een gekochte versie of een gedownloade versie? Als hij vraagt om te registreren zal het waarschijnlijk om het laatste gaan.
Je foto's zal je niet kwijtraken deze staan ergens op je harde schijf. Om Photoshop te kunnen blijven gebruiken zal je hem toch moeten registreren. (Kopen)

Jammer maar toch bedankt!

jammer

Jammer maar bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan