Adobe Illustrator loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo,

ik heb op mijn pc Adobe Illustrator CS5.1. Nu ben ik met tekst effecten bezig en filters en hij loopt constant vast. Als ik het bestand wil opslaan krijg ik de melding ''out of memory'' of: ''Can't save the illustration. The file may be read only, or the file is in ise bij antoher application, or you do not have the required permissions. Please save the document with a different name, or in a different folder of directory. ID= - 54'' en als ik dan ''Save As..'' wil doen dan reageert het programma niet meer en moet ik via taakbeheer afsluiten.

mijn PC specs:
AMD FX 4100 Quad Processor (Quad Core)
3600 MHz
Geheugen: 8172 MB RAM
Hardeschijf: 465,66 GB
Videokoort: AMD Radeon HB 7800 Series Geheugen 2048 MB RAM
Bestuuringssysteem: Windows 8 64 bits

Verder werken andere programma's/games wel goed zonder vastlopers.

Laatst bewerkt:
Het lijkt me inderdaad ook niet dat dit aan te weinig RAM of Videokaart geheugen ligt.
Hoeveel % wordt je RAM en videokaart ( en -geheugen) gebruikt als je wel en niet Adobe Illustrator CS5.1 open hebt?

als ik bij taakbeheer kijk en ik heb adobe illustrator niet lopen dan zijn dit de gegevens: Processor: 9% - Geheugen: 23% - Schijf 1%
En als ik illustrator open heb staan is het dit: Processor: 6% - Geheugen: 35% - Schijf 3% en in het tabelletje staat bij illustrator 905,7 mb gebruikt.
Net weer opgestart en dan wil ik een gefilterde letter verplaatsen en dan krijg ik weer de melding: ''out of memory'' en dan zet hij de letter in zwart wit (omtrekken).. En verder gewoon onwijs traag reageren..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan