Adobe Installatie Er kan slechts één exemplaar van deze toepassing worden uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Berichten
189
Hallo,

Ik wil adobe reader installeren voor het openen van PDF bestanden. Maar zodra ik deze wil installeren krijg ik de melding :
Er kan slechts één exemplaar van deze toepassing worden uitgevoerd.
Adobe flashplayer is ook geinstalleerd namelijk. Dus of ik kan Flashplayer installeren of Adobe Reader. Maar niet allebei.

Nu heb ik gekeken op de site van Adobe zelf en op google maar ik word er niet wijzer van.
Hoe kan ik nu beide programma's geinstalleerd krijgen ?

Groetjes
 
installeer foxit reader ( freeware ) ipv adobe reader, veel sneller en kleiner.
Flashplayer heeft niets te maken met pdf's.
FOXIT DOWNLOAD
 
:) Gewoon grondig alles van Adobe ( met z.g.n. adobe flash player ook als je ietsjes ooit van vorige hebt ? ) grondig verwijderen, uit register adobe sporen ook verwijderen, vervolgens maak je leeg Temp/Prefetch/ en volledige C:\Schijf\opruiming ..enz.
her-start je PC en dan eerst Adobe Reader installeren plus rest wat je nog bij nodig hebt ....zoals adobe fl. player als je nodig hebt enz...;)
-------------------------
P.S. Maar zoals de jean zei Foxit Reader ( is ook goed ...:thumb: ) sommige gebruikers beweren ze, ... of op internet rond kan je lezen dat veiliger is enz.. maar dat is nog niet bewezen ...:D
 
Laatst bewerkt:
foxit reader is ong 10 Mb groot, adobe is er bijna 200.
En als je pc niet echt een snelheidsmonster is, dan is foxit 20 x sneller om een pdf te openen.
 
Hallo,
Ik heb Foxit Reader geinstalleerd. En het werkt prima.
Hij vroeg wel of ik wilde registreren, ik heb op Not Now geklikt, hopelijk komt dit niet vaker terug.
Maar probleem is zo wel opgelost.
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Erg fijn.
Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan