Adobe naar EXCEL

Status
Niet open voor verdere reacties.

krooked rider

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
wie kan mij uitleggen hoe je .pdf files naar een excel bestand kan overzetten zonder de kolom indeling te verliezen?????????

:confused:

Hoe je het ook doet, het zal altijd een betalend programma zijn.

Hoe je het ook doet, het zal altijd een betalend programma zijn.

Als je het af en toe moet doen, gebruik je de trial versie, (deinstall -> herinstall )ik gebruik het ook een .pdf to .dwg convertor, ben het met je eens dat als je er veel gebruik van moet maken, dat je beter een betalende nodig hebt.

Als je het af en toe moet doen, gebruik je de trial versie, (deinstall -> herinstall )ik gebruik het ook een .pdf to .dwg convertor, ben het met je eens dat als je er veel gebruik van moet maken, dat je beter een betalende nodig hebt.
Ik denk eerder aan de limitaties van zo'n trial. Het kan zijn dat er enkel een tijdslimiet opstaat, maar meestal kun je ook rekenen op een watermerk of een bestandsgroottelimiet of iets dergelijks.

James:)

Vaak is het zoeken naar programma's waarbij je met de trial tenminste iets nuttig kunt doen. Blijkbaar was het hier het geval en was mijn zorg onterecht. :D :thumb:

Zet je je vraag nog even op opgelost door rechtsonder op de "vraag is opgelost" link te klikken?

Ik denk eerder aan de limitaties van zo'n trial. Het kan zijn dat er enkel een tijdslimiet opstaat, maar meestal kun je ook rekenen op een watermerk of een bestandsgroottelimiet of iets dergelijks.

James:)

inderdaad, ik kan het programma 15 maal openen geloof ik, gelukkig geen watermerk ( kan ook niet naar .dwg ) maar dit terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan