Adobe PhotoDeluxe Home Edition 3.1 geeft een fout bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Het programma dat u wilt uitvoeren heeft een invoegtoepassing voor de oplossing van bekende problemen met deze versie van Windows. Installeer de invoegtoepassing EPS Parser voor Adobe PhotoDeluxe Home Edition 3.x en PhotoDeluxe Business Edition 1.x om ervoor te zorgen dat het programma naar behoren werkt op deze versie van Windows. Vraag de leverancier van het programma naar een versie die compatibel is met deze versie van Windows.

attachment.php

Uit de Windows XP help:

PhotoDeluxe Home Edition 3.x
Adobe

--------------------------------------------------------------------------------

Probleembeschrijving:

Het programma dat u wilt uitvoeren heeft een invoegtoepassing voor de oplossing van bekende problemen met deze versie van Windows. Installeer de invoegtoepassing EPS Parser voor Adobe PhotoDeluxe Home Edition 3.x en PhotoDeluxe Business Edition 1.x om ervoor te zorgen dat het programma naar behoren werkt op deze versie van Windows.
Vraag de leverancier van het programma naar een versie die compatibel is met deze versie van Windows.

Contactgegevens:

Website van Adobe: http://www.adobe.com
Telefoon: (206) 675-6309 (alleen voor Noord-Amerika)

--------------------------------------------------------------------------------
Opmerking: deze informatie kan worden gewijzigd.
Laatst bijgewerkt: 09.11.01
© 2001 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Gebruiksvoorwaarden.

Toen ik hem installeerde was alles goed en er stond dat 'ie ook voor XP was. Wat kan er gebeuren als ik hem door laat gaan?

[strike]Plaatje kan ik nu niet uploaden vanwege een fout op het forum[/strike]

Laatst bewerkt:
Even kijken of het lukt hoor :).

Bijlagen

• adobe.jpg
    adobe.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 202
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan