Adobe Photoshop 7.0, rode ogen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tejoos

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2004
Hallo toekomstige helpers (lol),
Ik heb sinds kort photoshop 7.0 en ik ben op zoek gegaan naar een tooltje om rode ogen te verwijderen, wat schetst mijn verbazing....onvindbaar. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat het niet in het programma zit maar dat lijkt me een beetje sterk, wat is nou een fotobewerkingsprogramma zonder een tooltje om rode ogen te verwijderen?
Ik denk dat het probleem bij mijn zoekkunsten ligt, zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?
BVD Theo

(Die laatste toevoeging was niet nodig voor de vraag en hier illegaal, dus verwijderd)

Laatst bewerkt door een moderator:
Het antwoord heb je net zelf gegeven. Dit is niet begrepen in het programma! Bij adobe gaat men ervan uit dat dit een programma is voor pro's en die mensen willen dan alles zelf in de hand hebben...ook het verwijderen en bewerken van die rode ogen.
Voor zo'n tool ben je beter af bij "Paintshop pro" en het is voor de betere leek een meer dan uitstekend programma en kost geeneens zoveel.

Oke bedankt voor de moeite in ieder geval, ik ga nu maar eens kijken of ik mijn handen op paintshoppro gelegd kan krijgen. Ik ben namelijk redelijk lui :o aangelegd, het moet wel makkelijk blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan