adobe photoshop cs4

Status
Niet open voor verdere reacties.

STE3FY Style

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
hallo,
Ik had de trial van ps cs4 gedownload ik had hem 3 dagen dus hij had nog 27 dagen te gaan en nu zegt hij ineens "licensing for this product has expired".
Hoe kan dit en ik wil hem registreren maar hoe doe ik dat dan?

Alvast bedankt.

Je kunt hem hier kopen (€ 1010.31 !!!), dan krijg je een activatiecode en die moet je binnen het programma invoeren.

Of je gaat illegaal :eek:

Je kunt hem hier kopen (€ 1010.31 !!!), dan krijg je een activatiecode en die moet je binnen het programma invoeren.

Of je gaat illegaal :eek:

ja dat snap ik maar hoe kan ik in het programma komen?

Laatst bewerkt door een moderator:
ja dat snap ik maar hoe kan ik in het programma komen?

Volgens mij krijg je een scherm met daarop jouw "licensing for this product has expired", en daar moet ook de knop "Register" (of "Registrate") op staan. Deze klik je aan, en daar voer je de gekochte code in.

Volgens mij krijg je een scherm met daarop jouw "licensing for this product has expired", en daar moet ook de knop "Register" (of "Registrate") op staan. Deze klik je aan, en daar voer je de gekochte code in.

nee want daaronder staat "ok" meer niet

Als je op deze pagina naar beneden scrollt, zie je een formuliertje staan. Hier kan je kiezen voor je OS, je taal en de manier van aflevering. Hier kun je kiezen uit download of een cd...

Als je op deze pagina naar beneden scrollt, zie je een formuliertje staan. Hier kan je kiezen voor je OS, je taal en de manier van aflevering. Hier kun je kiezen uit download of een cd...

dat heb ik nu al maar ik moet egt serial in kunnen voeren maar ik kom het hele programma niet in ook niet naar her installatie, verwijderen en dan installeren niks van wat ik gedaan heb werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan