Adobe Photoshop CS5 naast CC2023 werkt niet ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannus

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
137
Gebruik al jaren de complete Adobe suite CS5 met o.a. Photoshop en Premiere op desktop met WIN10. Wilde eens Photoshop CC 2023 proberen en installeerde deze als trial. Werkte en was onder de indruk van de nieuwe mogelijkheden totdat na een paar dagen geen enkel Adobe programma meer werkte en ik de boodschap kreeg dat Adobe Installation Manager een fout had geconstateerd en deze opnieuw moest installeren. Dat kon echter alleen als trail of met een nieuwe serial code en betalen (mijn oude serial voor CS5 werkte niet meer). Wat is er aan de hand. Gaat CS5 niet samen met CC 2023 en hoe dat op te lossen? Alleen de nieuwe features van Photoshop CC 2023 zijn voor mij interessant en voor al het andere voldoet de complete CS5 suite.
 
Ik denk dat dit meer iets is wat je aan de helpdesk kan voorleggen.
Voor mij bekend is dat die vaak een removal-tool hebben om alles op te schonen om dergelijke problemen op te lossen.
 
Alleen de nieuwe features van Photoshop CC 2023 zijn voor mij interessant en voor al het andere voldoet de complete CS5 suite.
Tja, dat gaat natuurlijk nooit werken. Ik heb een benzine Clio Estate, maar wil graag elektrisch, dus ik wil de motor van een Tesla in mijn auto. Lukt dat als ik ze allebei heb? Hmmmmm.... Ofwel je neemt een abonnement op Photoshop CC (doe dan het Fotografie abonnement, dan heb je ook Lightroom voor € 12,09) ofwel je houdt je lokale CS5 suite. Maar Adobe levert dus geen lokale programma's meer. Dat zal wellicht de oorzaak zijn dat je ze niet allebei kan gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan