Adobe Photoshop herkent een harde schijf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Het gaat om een Windows XP omgeving (volledig geupdate). Bridge in Photoshop herkent een harde schijf niet. Andere hd's herkent hij wel alsmede de camera. De hd die Photoshop niet herkent wordt door Windows onder Deze computer wél gezien en is daar ook gewoon te openen. Wat kan er aan de hand zijn?

Graag jullie reactie

sgrav000

adobe Bridge is een appart programma dat adobe onderdelen slim weet te verbinden.
Het probleem zit hem dus niet zo zeer in photoshop.
kijk de instellingen eens goed na in disk management

Dank, Djangoleone, voor jouw reactie. Ik heb Schijfbeheer in Windows geopend, De schijf is gewoon zichtbaar in Schijfbeheer en alleen "de schijf opnieuw controleren" lijkt me iets met de in Bridge onzichtbare hd te maken te hebben. Ik heb het controleren toegepast. Het lost het probleem niet op. Bedoelde je dit of bedoelde je misschien wat anders?

sgrav000

Heb verder ff geen idee maar het is geen adobe probleem,
je kunt altijd nog via file - open te werk gaan,
bridge is enkel een browser

Sorry, Djangoleone, hetgeen ik je voorleg is niet mijn probleem maar dat van mijn broer.
Mijn broer zei dat hij de schijf niet zag en dat er ook geen partities waren op de schijf.
Nu blijkt Bridge de schijf wel te zien en dat er 2 partities zijn op de schijf t.w. een van 50 gb en een van 350 gb.
Bridge blijkt nu alleen de partitie van 50 gb te zien en niet die van 350 gb.
Heeft dit te maken met dat Adobe Bridge alleen niet gepartitioneerde schijven aankan?
Of dat Adobe Bridge niet met partities van het formaat van 350 gb om kan gaan?

sgrav000

Laatst bewerkt:
Het probleem is op een verrassende wijze opgelost. Behalve Bridge schijnt er ook een onderdeel MiniBridge te zijn. Mijn broer ontdekte dat bij toeval. Daarin wordt extra hd + partities wél herkend.
Nogmaals bedankt voor het meedenken,

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan