Ikzelf ben nu ook flink bezig met Premiere,
Ik heb een volledige film gemaakt die in totaal 50 minuten duurt en deze wil ik graag op DVD branden, compleet met menu en hoofdstukken.
Op Internet heb ik al kunnen vinden dat ik daarom mijn Premiere video moet exporteren naar Encore (Een ander Adobe programma) waarin ik vervolgens het menu kan maken en bewerken en de complete video vervolgens op DVD kan branden.
Dit exporteren doe je dmv: File-Export-Export to Encore
Hierna wordt de video gerenderd en geloof mij, dit duurt enkele uren, afhankelijk van de duur van je video!
Vervolgens wordt je project automatisch geopend in Adobe Encore zodat je het hier verder bewerken kan. Dit alles weet ik door een tutorial die je hier kunt vinden:
http://www.sebastiansulinski.co.uk/...o/premiere_pro_07/project_premiere_pro_7.php#
Ikzelf ben helaas nog niet zover dat ik mijn project in Encore kan bewerken en uiteindelijk kan branden op DVD omdat ik problemen heb met het het exporteren, mijn video begint in Encore pas na een seconden of 20/30 van de originele speeltijd van de video, wat natuurlijk niet de bedoeling is!
Veel succes ermee, hoop dat ik je hiermee ietswat meer geholpen heb.