Adobe reader opent allemaal browser tabbladen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
bij een artikel klikte ik op een "verder lezen?" link, en hij begint in adobe reader allemaal tabbladen te openen. Heb al eigen scan en gratis aanbevolen virusscanners hier geprobeerd (malwarebytes en nog twee?), geen geluk. Iemand nog een idee?

ps heb firewall ondertussen weer ingeschakeld (ja oeps, ja, en in xp, maar oké).

Blanco tabbladen mag ik aannemen?
Is de browserplugin van adobe geinstalleerd?

;) Dit heeft niets met malware of een ander besmetting te maken, nu of inderdaad met plug-in in je browser probleem is ( en dat sterk twijfel ik omdat die plug in bij mij staat altijd op Ingeschakeld ! ) of wat anders bij adobe acrobaat pagina's weergave instellingen ..
Je kan best nu jouw Adobe Acrobaat uit jouw PC grondig met sporen uit register de-installeren met Revo unistall. of zoiets dergelijks Temp of %temp% map helemaal legen ( ! ) ik zal ook Prefetch map willen legen maar wie weet misschien hoeft dat ook niet, PC her-starten en weer terug adobe acrobaat installeren ..

ScreenShot005.jpg

Laatst bewerkt:
"Niks met virussen te maken", ja weet ik veel, scan kon iig nooit kwaad dacht ik zo, of wel dan, ja toch? Maar het is al opgelost, hoefde alleen in Firefox de instellingen opnieuw te initie......nog iets, en het was klaar, bedankt voor uw tijd en moeite iig.

ps Wel gegoogeld gister maar niet lang (werkdag), beetje te overhaast geplaatst misschien hier, dan sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan