adobe reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

ERIK MASSCHELIN

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Dag vrienden,
maak voor de eerste maal gebruik van uw site ...ik vind het echt heel mooi en tof
mijn probleem is dat ik enkele maanden terug adobe reader heb verwijderd.Maar nu wil ik het herinstalleren ..maar dit lukt niet ..als de installatie bijna voltooid is zegt ie steeds :
onmogelijk de oudere versie te verwijderen . neem kontakt op met de dealer ...
nochtans heb ik het register helemaal leeggemaakt met alles wat met adobe te doen heeft ..
ook via zoeken ..meld ie niets van adobe ...en adobe staat ook niet bij de lijst van programmas toevoegen of verwijderen. Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen.
Erik Masschelin

Ik heb Foxit reader geinstalleerd ...maar ik kan hem niet instellen als standaard PDf reader . Ik krijg steeds de melding dat ik eerst de vorige standaard reader(adobe reader)
moet uitschakelen als standaard. Maar op mijn PC vind ik nergens nog een spoor van adobe reader. Ergens zit er nog een spoor van acrobat ...maar dat vind ik echt niet ..
Alvast van harte bedankt voor ieders help
ERIK MASSCHELIN:thumb:

Ik ccleaner dus geinstalleerd en heb hem alles laten testen en zuiveren wat mogelijk is
dan heb ik nogmaals geprobeerd om adobe reader te installeren en er blijft dus ergens iets van de oude versie . Ik begrijp het echt niet ..nochtans is register helemaal gezuiverd en ook via zoeken en ook dus programmas toevoegen of wissen ..maar ik vind niks..
ik kan ondertussen dus geen PDf openen omdat de ex adobereader was ingesteld als standaard. Ik heb het geprobeerd dus met foxit en ook met sumatra ..maar het werkt niet.
ik moet absoluut de rest van adobe reader kunnen verwijderen of hem opnieuw korrekt installeren . Ik bedank je van harte voor uw moeite
Erik Masschelin:thumb:

ik gebruik XP prof
ook AntiVir en spybot
PC is 1 jaar oud en hardisk is voor 86 procent free
Het probleem is dus enkele maanden geleden begonnen ...bij een update van adobe was er iets mis en heb dan maar adobe verwijderd ...maar blijkbaar toch iets blijven hangen
Nogmaals bedankt
Erik Masschelin

Het wil allemaal niet lukken ...al deze programmas vinden niets about adobe reader...
ik denk dat ie helemaal is verwijderd maar dat ergens die fameuse registersleutel verscholen zit..
Ik ben bereid als jij dat wilt om toe te staan dat je mijn PC vanop afstand overneemt of via MSN chat ..of heb je misschien nog enig idee dat ik kan uitproberen ??
Weet niet hoe ik je kan bedanken
Erik Masschelin

Op afstand overnemen van je PC zou ik wel willen, maar weet zelf niet echt heel goed hoe dat moet, ik werk met Vista...
Even zoeken op internet...

Edit:

Schijnt te kunnen via MSN, geef je naam even...

Laatst bewerkt:
Tsja,

We hebben nu zo'n beetje alles wat ik weet geprobeerd.
Adobe verwijderd, Windows Installer Cleaner gebruikt, CCleaner gebruikt, register handmatig volledig schoongemaakt, alle restjes van Adobe met Unlocker verwijderd en bedenk het maar, maar het werkt nog steeds niet.
Adobe installeren lukt niet, want er komt een melding dat deze reeds aanwezig is, Foxit reader werkt ook niet.

Wie heeft nog suggesties?

Hello vrienden

oef..het is mij dan toch gelukt om adobe reader te installeren..
Ik heb gewoon nog eens de hele procedure overgedaan en alles gecleand, uiteindelijk vond ik bij
mijn computer/program files ook nog een paar sporen van adobe ...heb die ook verwijderd ..
Dan heb ik een oudere versie adobe reader 6.0 geinstalleerd en dat is wonderbaarlijk gelukt
nadien deze versie geupdate en dat is het ...
Van harte dank voor de hulp :thumb: :thumb:
Erik Masschelin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan