Adobe

Status
Niet open voor verdere reacties.

webpagedesigner

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Ik weet niet zogoed waar ik deze vraag het beste kan plaatsen:

Hoewel ik al meer informatie heb gevraagd over dit onderwerp wil ik het nu in 1 bericht vragen.

Ik ben van plan binnenkort adobe aan te schaffen.
Ik wil alle programmeertalen in de loop der tijd aan mijn (adobe pagina toepassen.
ik heb nog niet echt ervaring met een goeie webhost
het kost alleen maar geld en bij mijn vorige kreeg kon ik er amper wat mee
en vragen werden ook niet beantwoord
meestal kortaf

Waar ben ik naar op zoek

Een webhost provider die alles ondersteunt

Adobe plus alle programmeer talen
Op web gebied dan

Verder heb ik het meeste hier al gevraagd wat wat precies doet
Css is html opmaak en javascript versiert

Maar wat bedoelen ze met een dynamic website PHP?
En wat doet nou JAVA precies

Kortom ik wil nog een hoop leren

Webpagedesigner

Goede morgen webpagedesigner,

Abobe is een bedrijf dat software maakt voor de grafische wereld.
Ze hebben onder andere de volgende pakketen:

Photoshop:foto's en plaatjes aanpassen/bewerken.
Illustrator: hier mee kun je eenvoudig logo's maken.
InDesign: Opmaak programma voor documenten (luxe versie van MS Word).
Dreamweaver: Voor het maken van websites. aan de hand van What you see is what you get. Maar ook aan de hand van code's.

Binnenkort zal hiervan versie 5 uit komen(CS5).
Ik weet niet of je nog op school zit maar als je op het mbo / hbo zit kun je met korting adobe aanschaffen. +/- 350 euro inplaats van 3500,- (onder andere bij slim.nl)

met php zou je in combinatie met html/css aardig dynamisch websites kunnen maken maar php wordt vooral voor berekeningen gebruikt / gegevens ophalen uit de database / voorwaardes opstellen voor de website. voor php heb je altijd een webserver nodig. Dit in tegenstelling met javascript.

Vergeet trouwens MySQL (of MSSQL-> Microsoft versie) niet. Een programmeertaal voor databases.

Java is een programmeertaal voor het maken van software. Dit staat dus los van de boven genoemde items.

Laatst bewerkt:
Beste Hr. Wouter88

Dank u voor u goeie informatie
Ik ben heel nieuwschierig naar alle programmeer talen op het world wide web gebied
Misschien kunt u me nog handige adviezen geven

helaas was bij bol een basis cursus ASP van acedemic services niet leverbaar

wel php css xhtml en javascript dus die heb ik alvast in huis gehaalt

Wat betreft xhtml wil ik graag het verschil weten tussen

html xml en xhtml

Misschien een domme vraag
maar als ik boeken bestel over xhtml en xml en blijkt het zelfde te zijn schiet ik er niks mee op dus is het weg gegooit geld

verder dank ik u voor de snelle reactie

Laatst bewerkt:
Volgens mij wil je alles tegelijk gaan leren.

Probeer eerst een HTML en CSS onder de knie te krijgen. Als je dat onder de knie hebt begin je met javascript en of PHP(eventueel in combinatie met SQL).

Je moet programmeren stap voor stap doen. Niet gelijk alles in 1 keer willen doen.

Ik maak uit je bericht op dat je opzoek bent naar een host, als dat niet klopt dan kan je de tekst hieronder verder vergeten.:o

Ik ben namelijk zelf wel tevreden over www.webreus.nl met het alround pakket en een nl domeinnaam ben ja al voor €16,98 per jaar klaar. Dan heb je PHP, CSS, 300 MB opslagruimte en oneindig veel subdomeinen en E-mail adressen.

Joep

10 euro er bij en je hebt 3 gb aan ruimte en 60 gb aan dataverkeer... -> Antagonist
dus voor 10 euro extra heb je dus 10 zo grootte opslag en 9x zo veel data verkeer!

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe groot je je website wil maken. Heb je er straks een hele cms achter hangen dan is 300 mb erg weinig! Zeker als je er ook nog foto's op wilt hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan