Adres Balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Powersoft

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2002
Hallo Forum's.

Vraag: Hoe kan ik de adres balk weg laten. ik wil gewoon niet dat ze de URL adres kunnen zien van mijn homepage, althans een pagina daar van.
Ik werk met microsoft front page 2002

Groetjes Gerrie.
Alvast Bedankt.

Je zou met Javascript een popupvenster kunnen maken. Standaard kan dit niet in FP XP naar mijn weten :).

Geplaatst door XP_PC
Je zou met Javascript een popupvenster kunnen maken. Standaard kan dit niet in FP XP naar mijn weten :).

Hallo XP_PC

Oke mooi, maar hoe luid de Javascript dan :( ???
Kan je me daar mee helpen A.U.B.

Groetjes Gerrie.

Plaats de informatie in een frame of inline frame ze zien dan alleen maar het webadres van de hoofdpagina. Vergeet niet met een scriptje het rechtklikken uit te schakelen anders komen ze via eigenschappen achter het adres van de pagina.

erik

Ik weet niet of het een goede oplossing is, maar ik denk dat het ook werkt als je je url laat redirecten (bv. bij ulimit.com) en dan met een script rechtsklikken blokkeert.

Zo is het althans met mijn site gegaan, hoewel ik rechtsklikken niet heb geblokkeerd omdat het bij mij gewoon te doen was om de redirection van m'n url.

Pas wel op: meestal kan je ook info over het adres verkrijgen in de STATUSbalk! Dus enkel de adresbalk weglaten lijkt me niet voldoende... ?

groetjes
:)

Script:

window.open(URL as String)

op de plek van URL zet je de URL van de pagina als String (Tekst).

EG:

window.open("jouwpagina.html")

Een andere optie is ASP. Hierdoor kan de gebruiker van de site geen schadelijke info zien.

Ook kun je een JavaScript maken, dat aan het begin, als de pagian geladen wordt, de AdresBalk leeg gemaakt wordt. Hoe dit gaat, zal ik zelf eerst ff testen.

mvg

wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan