adres boek en mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Heb een compleet nieuwe computer in elkaar gezet voor een vriend.
Nu wou ik even zijn outlook express 6 het wab bestand importeren en terug zetten,maar niks krijg het niet klaar. Toen heb ik het geprobeerd in de programma map te zetten,en weer niets hoe krijg ik het nu weer aan het draaien. klik ik het op zijn oude schijf aan,en daar zie je wel zijn adressen staan in zijn wab bestand.

Graag, heel graag goede uitleg,zo dat ik zijn wab bestand terug kan zetten ,en eventueel ook zijn mails.

PS: Gebruik outlook zelf niet dus weet er weinig van.

Groet Indiaan.

Laatst bewerkt:
Zet een kopie van het username.wab-bestand van de oude PC in de map:
C:\Documents and Settings\username\Application Data\Microsoft\Address Book.
Probeer in Outlook Express op het icoon Adressen in de menubalk te klikken.
Geen resultaat? Zet dan dat kopie wab-bestand in een tijdelijke map in de nieuwe PC.
Kies in Outlook Express: Bestand, Importeren, Adresboek.
Surf naar die tijdelijke map en importeer dat wab-bestand. Ik hoop dat het zo lukt.

Ik vergeet je andere vraag. Zoek op de oude PC de volgende map.
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Identities\{xxx-xxxenz.}\Microsoft\Outlook Express.
Plaats de inhoud in dezelfde map op de nieuwe PC, of in een tijdelijke map en dan Importeren in Outlook Express kiezen.

outlook

Ga ik vanavond proberen,als het lukt hoor je nog van mij,

alvast bedankt: Indiaan.

outlook

:D Hallo allemaal.

Wat ik gedaan heb wou ik toch even zeggen. Mail die ik had gekregen heb ik vanaf de oude computer naar een nieuwe map op het Bureau blad geslepen en in de map gezet en toen op de nieuwe computer in de nieuwe map binnen outlook gezet geen probleem. Het adres boek daar heb ik op de oude computer de adressen geselecteerd en in een Excel bestand opgeslagen. En toen op de nieuwe computer op het bureau blad geplaatst en toen via outlook bij bestand geïmporteerd en klaar was kees.

Maar toch bedankt voor jouw reactie.

Groet Indiaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan