adres groepen: email niet verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisvahi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Hallo,

Sinds enkele keren heb ik problemen met het versturen van emails naar groepen contactpersonen.
Ik heb 1 groep die bestaat uit ongeveer 55 emailadressen. Als ik naar deze complete groep een email stuur krijg ik berichten dat naar enkele contactpersonen de mail niet kan worden verzonden.
De emailadressen kloppen allemaal(meedere keren gecontroleerd bij de personen) Er zijn tevens geen bijlagen bijgevoegd.
Stuur ik diezelfde mail één voor één naar mijn contactpersonen dan is er geen probleem.

Zit er een bepaalde limiet aan de hoeveelheid leden van de groepen?
Verder mogelijke oorzaken waardoor mail niet verzonden wordt?

Alvast dank.

Dat er een limiet zit aan het aantal email adressen zou ik me niet voor kunnen stellen... Krijg je dan een mail terug van Mail delivery system of heet ie anders?

adressen

Hoi
Dank voor de snelle reactie.
We hebben nu 2 groepen gemaakt van beide ongeveer 30 pers. nu lukt het wel.
Er komt PER gewijgerd adres een email van mail delivery system.
Daarnaast verschijnt de melding van outlook zelf dat hij de mail niet kan verzenden.

Het heeft schijnbaar toch iets met het aantal te maken.
Andere zaken altijd welkom

Groet,

Fijn dat je een tijdelijke oplossing hebt gevonden. Zou de mail te groot worden of word je internet verbinding misschien overbelast? Gebruik je draadloos internet?

hoi,

De pc is bedraad. Internet werkt altijd vlekkeloos, probleem doet zich op welk tijdstip dan ook voor.
Verbinding blijft ook tot stand.

Bedankt

Mmmm:confused: Sorry, ik zou het niet weten, misschien is er toch een limiet. Maar is het een probleem om de mailtjes in 2 groepjes te versturen zoals jij al zei? Ik zou dat niet erg vinden...:( Succes nog :thumb: :thumb: :thumb:

Wanneer er bij bepaalde contactpersonen geen mailadres staat, maar wél een fax, wordt dit als mogelijk 'verzendadres' beschouwd.
Maar dat gaat natuurlijk niet goed, vandaar die foutmelding.
Er kan bij je mailprovider een limiet zijn gesteld aan 'bulkmail'
En even 'terzijde': je maniet van werken is niet bepaald privacy-gevoelig.
Alle mailadressen van de in bulk toegezonden mail zijn onderling zichtbaar ......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan