adres niet goed op kaart facebookpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groentwee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2013
Berichten
4
Hallo
Ik heb een probleem met mijn facebookpagina.
Als ik mijn adres invoer krijg ik de melding Het ingevoerde adres kan niet worden omgezet naar een exacte locatie. Voer het adres anders in, zodat wij het correct kunnen interpreteren.
Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Als ik dan toch verder ga en de pin op de kaart versleep naar de juiste locatie zegt die instelling niet bewaart probeer het nog eens.
Heb dit ook herhaaldelijk gedaan maar niks helpt.
Heeft misschien iemand een oplossing?
 
Hallo Groentwee. Wellicht die kaart verwijderen uit de tijdlijn en nieuwe aanmaken.

En/of eerst deze: Tijdslijn aan passen. Probeer. Ga eerst naar je tijdslijn en zoek de gebeurtenis. Klik rechts op bewerken.

Pas nu de plaatsnaam aan en klik op opslaan.
 
Laatst bewerkt:
als het advies van ManaMana niet holp, even melden bij de beheerders van FB
groetjes,
PcE
 
Hallo Groentwee. Wellicht die kaart verwijderen uit de tijdlijn en nieuwe aanmaken.

En/of eerst deze: Tijdslijn aan passen. Probeer. Ga eerst naar je tijdslijn en zoek de gebeurtenis. Klik rechts op bewerken.

Pas nu de plaatsnaam aan en klik op opslaan.
 
Het gaat om de pagina en die kaart kun je aan of uit zetten voor inchecken.
Als ik probeer met ander anders lukt het wel. volgens mij wordt mijn adres niet herkend.
Ik weet het echt niet meer.
 
als het advies van ManaMana niet holp, even melden bij de beheerders van FB
groetjes,
PcE
Ik heb al gemaild met facebook maar die verwijzen me naar het forum. Weet niet of ik naar de juiste gemaild heb. maar moest wel allemaal in het Engels.
Heb jij nog een idee waar ik de beheerder van FB kan vinden. Ben pas nieuw op FB en blijkbaar niet zo handig hiermee.
 
Oh niet erg hoor, pas nieuw, maakt niets uit. We proberen je dan natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Sla deze maar vast op bij je favorieten. En bestudeer deze maar eens. Heel erg leuke tips en trucs. Klik hier. En ja in het Nederlands. Succes.

lees dit: hoe plaats ik iets op mijn tijdlijn. Klikje

Ben je daar dan kun je daar zien een locatie toevoegen. Dat kan daar op twee manieren lees ik. Mocht je er nog niet uitkomen raadpleeg een vriend die al veel ervaring heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan