adres niet te vinden, maar staat toch in adresboek!

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Wanneer ik synchronyseer (Ipaq, active sync) met mijn pc krijg ik de melding dat outlook een naam niet herkend. Deze staat dan ook niet in het rijtje wat tevoorschijn komt als ik op "meer namen weergeven"klik. Wanneer ik dan vervolgens via outlook in mijn adresboek kijk staat deze er wel, hoe kan dit?

E.e.a. bijgevoegd als bijlage ter verduidelijking.

Alvast bedankt, emc.

Bijlagen

• 1.doc
    1.doc
    84 KB · Weergaven: 40
Contactpersonen zonder email-adres en/of faxnummer komen niet in het adresboek, dus dat is voor 'Werk' logisch.
Minder logisch is dat je Ipaq synchroniseert met het adresboek ipv de lijst met contactpersonen uit Outlook.
Ben je soms aan het klooien geweest met het wijzigen van instellingen in Outlook, danwel ActiveSync?

Is het wel slim om die doc te posten? HEEL VEEL persoonlijke gegvens van jou staan erin.

Na veel speurwerk heb ik de oorzaak ontdekt. Het komt door een verschil in weergave. Op mijn werk gaat het synchroniseren goed, maar thuis krijg ik deze melding. Thuis rangschikt outlook de namen in het overzicht namelijk op voornaam. Ondanks dat bij "opslaan als" de achternaam als eerste staat.

Wie weet de oplossing?

alsvast bedankt, emc.

Dit probleem doet zich bij mij ook voor en heb na lang zoeken nog steeds de oplossing niet.

Ik gok hier enigszins, maar kijk eens in Outlook bij: Extra -> Services
Daar staat je profiel. Klik nu op het tabblad Adressering. Klik per aangegeven Adresboek op Eigenschappen. Wijzig "Namen weergeven per" naar de correcte standaard in het bedrijf.

Geen idee of dit helpt, maar proberen kan altijd.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan