adresbalk internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

3serie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
Berichten
14
Hallo, misschien een simpele vraag, ben niet zo'n computerwizz, maar mijn adresbalk is plots verdwenen bij internet. Als ik in de menubalk naar Beeld ga, dan werkbalken kies en dan adresbalk aanvink dan komt niks. Alleen rechtsboven in explorerbalk verschijnt naast "koppelingen" het woord "adres". Hierop klikken met linker knop doet niks, rechter knop geeft alleen zelfde keuzes als in "werkbalken".
 
dan is je adresbalk gewoon verplaatst;) sleep hem een verdiepinkje naar onder en het is weer in orde. of, je maakt de adres balk langer zodat je het daar kunt laten staan (misschien niet handig omdat ander dingen dan kleiner kunnen worden die ook op deze balk/niveau staan.
 
adresbalk

Bedankt voor je tip! Heb ook het vermoedelijke probleem gevonden. De werkbalken stonden vergrendeld waardoor dat ik niet kon slepen, dit had ik niet in de gaten. Probleem opgelost bedankt.

dan is je adresbalk gewoon verplaatst;) sleep hem een verdiepinkje naar onder en het is weer in orde. of, je maakt de adres balk langer zodat je het daar kunt laten staan (misschien niet handig omdat ander dingen dan kleiner kunnen worden die ook op deze balk/niveau staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan